۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۵

برلياني:

پل هاي عابر پياده در مشهد ساماندهي مي شوند/تاثيركاهش تبليغات بر تصادفات

پل هاي عابر پياده در مشهد ساماندهي مي شوند/تاثيركاهش تبليغات بر تصادفات

مشهد - خبرگزاري مهر: مدیريت طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت: ساماندهي پلهاي هوايي و كاهش تابلوهاي تبليغاتي تصادفات را كاهش مي دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برلیانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: با ساماندهي پل هاي هوايي در راستاي  افزايش ايمني شهروندان،  تابلوهاي تبليغاتي را نيز كاهش مي دهيم .

برلياني بيان كرد: با توجه به ضرورت استفاده از پل‌های عابر پیاده و نقش آن در کاهش تصادفات، سطح بیلبورد‌های تبلیغاتی در این پل‌ها کاهش می‌یابد.

وي تاكيد كرد: از دلایل اصلی ساخت پیاده‌ رو و پل‌های عابر پیاده، تکریم حقوق شهروندان است که با افزایش ایمنی پل‌های هوایی ميسر خواهد شد.

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری  مشهد افزود:  برقراری امنیت پل‌های هوایی موضوعی است که در سال 92 از سوی شهرداری در حال پيگيري است.

وي با بيان اينكه موضوع عابر پیاده در مباحث طراحی شهری مهم است تاكيد كرد: کاهش ارتفاع بیلبوردهای تبلیغاتی از بالا و پایین، ایجاد روشنایی، نورپردازی و نصب سیستم مکانیزه از جمله مواردی است که در ضوابط ساماندهی پل‌های عابر پیاده اعمال مي شود.

وي يادآور شد: زیباسازی پل‌های هوایی را ضرورت دارد و استفاده از رنگ در طراحی پل‌های عابر پیاده علاوه بر زیبایی در ایجاد انگیزه و استفاده از آن‌ها موثر خواهد بود.

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری  مشهد در خصوص روشنایی پل‌های هوایی گفت: وجود نور کافی نیز از جمله مواردی است که موجب افزایش احساس امنیت و وضوح مسیر هنگام تردد عابران در شب می‌شود.

برلیانی گفت: تاثیر پل‌های هوایی در امینت تردد شهروندان و کاهش حوادث رانندگی تاثير گذار است و مرمت و رفع نقص  اين پل‌ها براي جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها و با رویکرد حفظ امکانات انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های زیادی براي نصب پل‌های هوایی می‌شود، افزود: اصلاحات جدید بر روی پل‌های هوایی انجام خواهد شد تا از نظر ابعاد، رنگ، نور و طراحی با مبلمان شهر هماهنگي داشته باشند.

کد خبر 2004470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha