۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷

مردوخی:

هيئت هندبال کردستان نيازمند اعتبارات لازم برای توسعه این ورزش در استان است

هيئت هندبال کردستان نيازمند اعتبارات لازم برای توسعه این ورزش در استان است

سنندج - خبرگزاری مهر: رئيس هيئت هندبال استان کردستان گفت: این هيئت برای توسعه ورزش هندبال در این استان نيازمند اعتبارات لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعيد مردوخي شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان هندبال تیم شهید شکوهی سنندج اظهار داشت: رشد و توسعه هندبال کردستان در گرو تامين اعتبار و حمایت های بیشتر بخش خصوصی است و بايد در راستاي جذب اعتبارات و اسپانسر گام هاي اساسي برداشته شود.
 
وي در ادامه سخنان خود افزود: متاسفانه کمبود اعتبارات در بخش ورزش استان کردستان مشهود است و اين امر تا حد زيادي هيئت هندبال کردستان را از اهداف خود دور کرده است.
 
رئيس هيئت هندبال استان کردستان بيان کرد: در حال حاضر بسياري از ورزشکاران استان کردستان قراردادهاي مناسبي ندارند و از کشورهاي همجوار پيشنهادات زيادي دارند ولي با توجه به عرق ملي و تعهدات اخلاقي با کمترين امکانات و دستمزد براي استان کردستان بازي مي کنند.
 
مردوخي يادآور شد: نياز است براي ارتقاء ورزش هندبال در استان کردستان چاره انديشي شود و در این راستا باید زمینه را برای جذب اعتبارات بیشتر بخش خصوصی در این حوزه فراهم کرد.
 
وي گفت: انتظار مي رود با برنامه ريزي مناسب و جذب اعتبارات به موقع شاهد رشد و درخشش ورزشکاران کردستاني در عرصه هاي ملي و بين المللي باشيم.
 
رئیس هئیت هندبال کردستان نقش خانواده های ورزشکاران را در تشویق و حمایت آن‌ها ستودنی دانست و اظهار داشت: نیاز است با فرهنگ سازی مناسب در راستای جذب جوانان و نوجوانان توانمند استان به بحث ورزش گام های اساسی برداشته شود.
 
مردوخی بیان کرد: رشته هندبال یکی از رشته های بسیار پرطرفدار در کشور و استان است و حمایت های مالی و معنوی ورزش دوستان هندبال موجب رقم خوردن کسب مقام سومی در لیگ برتر کشور توسط هندبال کردستان شد.
کد خبر 2016981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha