۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۷

حجت‌الاسلام حسيني كوهستاني:

ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تحقق منويات رهبري مورد استفاده قرار گيرد

ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تحقق منويات رهبري مورد استفاده قرار گيرد

يزد - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان يزد گفت: بايد از همه ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تحقق منويات رهبري استفاده بهينه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمدشريف حسيني كوهستاني، ظهر پنجشنبه در همايش بصيرتي - معرفتي كه با حضور هزار روحاني و طلبه بسيجي در حسينيه ثارالله يزد برگزار شد، اظهار داشت: امسال از سوي مقام معظم رهبري سال حماسه سياسي و اقتصادي نامگذاري شده و بر همه ما واجب است در راستاي تحقق منويات رهبري قدم برداريم.

وي افزود: در اين راه بايد از همه ظرفيت هاي موجود، از منبر و محراب و حسينيه و فاطميه استفاده كنيم تا منويات رهبري را تحقق ببخشيم.

حسيني كوهستاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش سازنده روحانيت و علما در استان يزد اظهار داشت: يزد از حضور علماي بزرگي بهره برده است كه يكي از آنها آيت الله سيد محمد يزدي بوده است.

وي افزود: اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد در راستاي معرفي علماي تاثيرگذار استان تلاش هاي بسياري كرده است كه از جمله آنها مي توان به برگزاري كنگره آيت الله سيد محمد كاظم يزدي اشاره كرد.

حسيني كوهستاني ادامه داد: اين عالم بزرگ در زمان خود در حوادث بزرگي نقش آفرين بود.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه الغدير يزد نيز در اين مراسم  از جذب و ساماندهي 740 روحاني و طلبه در بسيج استان يزد خبر داد.

حجت الاسلام عباس سبحانيان افزود: هر جا نام علم و عالم بوده، نام يزد نيز درخشيده است و استان يزد از ديرباز در زمينه علم و ديانت زبانزد خاص و عام بوده است.

وي افزود: يزد به لحاظ برخورداري از حوزه‌هاي علميه شهرت بسياري داشته و علمايي همچون آيت‌الله سيدمحمد كاظم طباطبايي، شيخ عبدالكريم حائري، آيت‌الله صدوقي، آيت‌الله خاتمي و .... از مفاخر حوزه‌هاي علميه بوده‌اند.

کد خبر 2030902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha