۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵

آخرین وضعیت میزان شهریه دوره های شبانه و غیردولتی دانشگاهها

آخرین وضعیت میزان شهریه دوره های شبانه و غیردولتی دانشگاهها

مدیر کل گسترش آموزش عالی به تازه ترین تصمیم گیریها برای تعیین شهریه دوره های شهریه ای دانشگاهها اشاره کرد و گفت: هر گونه تصمیم گیری در خصوص شهریه دوره های نوبت دوم و پردیسهای خودگردان منوط به تعیین تکلیف رتبه بندی موسسات غیردولتی است.

ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه برای موسسات غیردولتی نیاز بود یک پایه و پنج مرحله مختلف داشته باشیم از سوی دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم این دانشگاهها رتبه بندی شدند و امتیاز گرفتند.

وی که پیش از این اعلام کرده بود هر گونه تصمیم گیری در خصوص شهریه دوره های نوبت دوم و پردیسهای خودگردان منوط به تعیین تکلیف رتبه بندی موسسات غیردولتی است، در این باره با ذکر توضیحاتی اظهار داشت: شهریه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای غیردولتی در پردیسهای خودگردان تغییری نمی کند و رقم پرداخت شهریه مانند سال جاری و سال گذشته توسط دانشجویان پرداخت می شود.

مدیر کل گسترش وزارت علوم در خصوص شهریه های دوره های شبانه، غیردولتی و سایر دوره ها، اظهار داشت: تصمیم گیری در این موضوع هفته آینده اعلام خواهد شد.

حسنی در خصوص احتمال حذف دانشگاههای غیردولتی از گردونه پذیرش دانشجو پس از این رتبه بندی صورت گرفته، تاکید کرد: هیچ دانشگاه غیردولتی حذف نخواهد شد، وقتی یک بنگاه اقتصادی قصد فعالیت آموزشی داشته باشد اگر نتواند در امتیاز بندی قدمی بردارد قطعاً خودش حذف خواهد شد.
 

کد خبر 2039465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha