۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۳

سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت متمرکز شد

سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت متمرکز شد

معاون بازاریابی شرکت مخابرات استان تهران از متمرکز شدن سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت این استان خبر داد و گفت: تمامی خدمات ADSL شرکت مخابرات استان تهران از طریق سامانه 2020 انجام می‌شود و این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

محمدرضا بیدخام در گفتگو با خبرنگار مهر، راه اندازی مرکز متمرکز فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران را مدیریت بهتر و وحدت رویه در امور پاسخگویی به مشترکان و متقاضیان ADSL عنوان کرد و گفت: این مرکز به صورت متمرکز در منطقه 8 مخابرات تهران راه اندازی شده و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به متقاضیان و مشترکان است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه هم اکنون سامانه 2020 مخابرات تهران خدمات مربوط به دایری و فروش ADSL  و پهنای باند، فروش مودم و تجهیزات نصب و نگهداری و پشتیبانی فنی را انجام می دهد، تاکید کرد: حداکثر زمان نصب و راه اندازی اینترنت پرسرعت ADSL از زمان ثبت درخواست از طریق این سامانه تلفنی حدود یک هفته است.

بیدخام راه اندازی مرکز متمرکز فروش ADSL را در راستای همسان سازی کدهای خدماتی، تسریع در فرآیند فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت، افزایش پاسخگویی و ارائه بهتر سرویس به مشترکان عنوان کرد و گفت: متقاضیان می توانند پس از تماس با شماره تلفن 2020 نسبت به خرید اینترنت پرسرعت اقدام کرده و پشتیبانی های لازم سرویس خود را نیز از این مرکز دریافت کنند.

به گفته وی متقاضیان و مشترکان پس از تماس با شماره 2020 به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعه ای نسبت به خرید و یا رفع خرابی اینترنت پرسرعت خود می توانند اقدام کنند.

بیدخام خاطرنشان کرد: پس از تماس با این سامانه، درخواست مشترکان در سیستم ثبت شده و کارشناسان مخابرات در اسرع وقت به صورت مکانیزه درخواست ها را پیگیری می کنند.

به گزارش مهر، سامانه 2020 علاوه بر تهران در هشت استان اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، یزد، قم، فارس، قزوین و مرکزی نیز راه اندازی شده است.

کد خبر 2046580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha