۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۲۳

در پيام استاندار و امام جمعه یزد مطرح شد/

حضور مردم در راهپيمايي روز قدس انگيزه اي مضاعف براي مردم فلسطين است

حضور مردم در راهپيمايي روز قدس انگيزه اي مضاعف براي مردم فلسطين است

يزد - خبرگزاري مهر: استاندار، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و نماينده مردم يزد در مجلس خبرگان رهبري در پيام مشتركي اعلام كردند: حضور یکپارچه مردم روزه‌دار به مبارزان غيور فلسطینی، مجاهدان سرافراز حزب‌الله هميشه قهرمان لبنان و مردم مقاوم سوريه، این امید را می‌دهد که در مبارزه خود علیه ظالمان، تنها نیستند و مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنان خواهند بود.

به گزارش خبرگزاري مهر، فلاح‌زاده استاندار يزد، آيت‌الله ناصري امام جمعه و آيت‌الله وافي نماينده مردم يزد در مجلس خبرگان رهبري با صدور پيام مشتركي، مردم دارالعباده يزد را به شركت گسترده و باشكوه در راهپيمايي روز قدس دعوت كردند.

در اين پيام آمده است: واپسين جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاريخي بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران، روز جهانی قدس ناميده شده كه اين نامگذاری، بيانگر اهميت وحدت مسلمانان جهان در دفاع از مردم مظلوم و بي‌دفاع فلسطين است .

در اين پيام همچنين آمده است: روز قدس در واقع آیینه تمام نمای روحيه نوع دوستی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است كه در تاريخ ماندگار شده است. اين روز، روز جوش و خروش جهان اسلام عليه رژيم غاصب و اشغالگري است كه جز كشتار و تخريب چيز ديگري را به همراه نداشته و در اين سال‌ها با تجاوز به مناطق فلسطيني‌ نشين همچنين انتقام كشي از ملت‌هاي لبنان و سوريه به خاطر حمايت از مردم فلسطين، اين مسئله را مكرر به همگان ثابت كرده است كه تهديدي جدي براي بشريت محسوب مي‌شود.

در بخش ديگري از اين پيام آمده است: در بيان اهميت اين روز عظيم، همين بس كه حضرت امام خميني(ره) از آن با عنوان روز حيات اسلام ياد كرده و فرمودند: «روز قدس روزي است كه بايد سرنوشت ملت‌هاي مستضعف معلوم شود».

رهبر معظم انقلاب اسلامي آيت‌الله خامنه‌اي نيز  روز قدس را روز تعيين كننده‌اي توصيف كرده و فرمودند: «روز قدس مخصوص ايران نيست، روز دنياي اسلام است».

در اين پيام آمده است: آنچه مسلم است اينكه؛ حضور یکپارچه مردم روزه‌دار به مبارزان غيور فلسطینی، مجاهدان سرافراز حزب‌الله هميشه قهرمان لبنان و مردم مقاوم سوريه، این امید را می‌دهد که در مبارزه خود علیه ظالمان، تنها نیستند و مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنان خواهند بود.

اينجانبان ضمن گراميداشت يوم الله روز جهاني قدس از آحاد مردم مومن و هميشه در صحنه استان يزد دعوت مي‌كنيم با حضور دشمن كوب و باشكوه خود در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس، ضمن اعلام انزجار از جنايات ضد بشري رژيم منفور صهيونيستي، به دنياي استكبار نشان دهند كه با اتحاد اسلامي و اراده راسخ مي‌توان اين غده سرطاني را ريشه‌كن و قدس شريف را آزاد كرد .

کد خبر 2108140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha