۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۲۲

بايرن مونيخ از دور رقابت هاي جام اتحاديه حذف شد

كريمي در اولين بازي رسمي به همراه بايرن شكست خورد

كريمي در اولين بازي رسمي به همراه بايرن شكست خورد

تيم فوتبال بايرن مونيخ شب گذشته در مرحله نيمه نهايي جام اتحاديه با نتيجه دو بر يك مقابل اشتوتگارت تن به شكست داد و از دور رقابت ها حذف شد و اين در حالي است كه علي كريمي ملي پوش كشورمان نيز از آغاز نيمه دوم در تركيب اين تيم حضور پيدا كرد.

به گزارش خبرنگار "مهر" اين ديدار در استاديوم المپيك مونيخ برگزار شد و تيم ميزبان در حالي كه بازي با نتيجه مساوي يك بر يك پيش مي رفت در آخرين دقيقه بازي گل خورد تا در كمال ناباوري از دور رقابت ها كنار برود.بايرني ها ابتدا در دقيقه 18 توسط روي ماكاي مقابل ديدگان پنجاه هزار تماشاگر به گل رسيدند اما سه دقيقه بعد هيتزلسپرگر بازي را به تساوي كشيد تا اين ديدار در نيمه نخست با حساب مساوي به پايان برسد.
با آغاز نيمه دوم  علي كريمي بازيكن سابق تيمن الاهلي امارات كه در فوتبال آلمان از او به عنوان يك پديده ياد مي شود وارد زمين شد تا نخستين بازي رسمي خود را به همراه بايرن تجربه كند.در اين نيمه تيم فوتبال بايرن كاملا بر بازي تسلط پيدا كرد و بارها دروازه اشتوتگارت را با خطر مواجه ساخت اما تيمو هيلده براند با درخشش خود در اين ديدار مانع از فرو ريختن دروازه تيمش شد تا به عنوان مرد اول ميدان لقب بگيرد.

بايرن مونيخ در ادامه حملات پردامنه خود در دقيقه 83 صاحب يك ضربه پنالتي شد اما روي ماكاي نتوانست آن را به گل تبديل كند. از دو سال قبل كه ماكاي به بايرن پيوسته براي اولين بار است كه ضربه پنالتي او به گل تبديل نمي شود.هفت دقيقه بعد از آن و درست در لحظاتي كه بازيكنان دو تيم خود را براي وقت هاي اضافه آماده مي كردند مارتين استرانزل براي تيم ميهمان گلزني كرد تا شاگردان جيواني تراپاتوني با دست پر از مونيخ به شهرخود بازگردند.
نكته قابل توجه اينكه فيليكس ماگات در اين ديدار از هفت بازيكني كه در جام كنفدراسيون ها شركت كرده بودند فقط از سه تن از آنها به نام هاي لوسيو، دايسلر و شوان اشتايگر بازي گرفت و بازيكني مثل بالاك از روي نيمكت بازي را نظاره كرد.

کد خبر 211198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha