۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

تجلیل از خبرنگاران سیرجانی/بازدید از پروژهای در حال اجرا

تجلیل از خبرنگاران سیرجانی/بازدید از پروژهای در حال اجرا

سیرجان - خبرگزاری مهر: شهرداری سیرجان طی اقدامی ضمن تجلیل از خبرنگاران آنها را در جریان روند پیشرفت پروژه های در حال اجرای سیرجان قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، 17 اَمرداد روز خبرنگار نامگذاري شده است. روز  بزرگداشت مقام كساني كه به چشمان باز جامعه لقب گرفته‌اند.

تمامي‌ارگان‌هاي سراسر كشور طي هفته گذشته، دست به برپايي مراسم تجليل و قدرداني از زحمات و تلاش خبرنگاران نمودند و مقام آنان را ارج نهادند.

سيرجان هم اين روزها از تب و تاب مراسم قدرداني‌ها دور نيست و ارگان هاي مختلف دولتي با جذب اسپانسر يا بدون آن، دست به برگزاري مراسم تجليل از خبرنگاران نمودند.

چهارشنبه شب شهرداري سيرجان نيز از خبرنگاران صدا و سيما، نشريات محلي و سايت‌هاي خبرگزاري مراسم تقدير و تشكري را ترتيب داد.

قبل از شروع مراسم، شهرداري سيرجان، به همراه خبرنگاران اقدام به بازديد از پروژه‌هاي عمراني در حال ساخت نمود.از مهم‌ترين اين پروژه‌ها، بازديد از پروژه پل زيرگذر مكي‌آباد، پايانه مسافربري سيرجان، و پارك ايراني بود.

پروژه پل زيرگذر مكي آباد كه در مرحله ساخت دهنه‌هاي پل  قرار دارد، از ميان 100دهنه‌ي موجود در قرارداد، 40 دهنه‌ي آن توسط پيمانكار اين طرح ساخته شده است. و هزينه‌اي بالغ بر 5/8 ميليارد تومان براي آن پيش‌بيني گرديده است.

پروژه در دست ساخت بعدي پايانه مسافربري سيرجان بود. اين پروژه از سال گذشته كليد خورده است و همچنان در مرحله‌ي اسكلت‌سازي قرار دارد و براي اين پروژه بيش از 20هكتار زمين در نظر گرفته شده است.

و بازديد از پارك ايراني كه در محوطه‌ي جنگلي  موجود در بلوار بهشت‌زهرا مي‌باشد و تبديل به محيط ناامني گرديده بود با پيش‌بيني بيش از دو ميليارد هزينه در حال ساخت است و احداث چندين پارك در نيمه شرقي سيرجان از جمله پروژه‌هاي عمراني شهرداري سيرجان بود.

بعد از بازديد از پروژه‌هاي عمراني در حال ساخت شهرداري، خبرنگاران در مراسم ضيافت افطار شهرداري شركت سپس از آن‌ها توسط شهردار سيرجان تقدير به عمل آمد.

 

کد خبر 2112356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha