۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱:۴۶

ملکیان در گفتگو با مهر:

پیکان با کاظمی به لیگ برتر برمی‌گردد/ هر بازی دسته اول یک فینال است

پیکان با کاظمی به لیگ برتر برمی‌گردد/ هر بازی دسته اول یک فینال است

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به اینکه فرهاد کاظمی کارش را با قدرت در تیم فوتبال این باشگاه ادامه می‌دهد، گفت: مطمئنا با برنامه‌ریزی خوب کاظمی و همت و اراده بالای بازیکنان، تیم پیکان بار دیگر به لیگ برتر باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قرعه‌کشی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های پيکان تهران، آلومينيوم هرمزگان، پاس همدان، نفت مسجدسليمان، راهيان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ايرانجوان بوشهر، آهن بافت يزد، سايپای شمال، داماش ايرانيان، نفت و گاز گچساران، مس سنگون ورزقان و مس رفسنجان در گروه "ب" حضور دارند.

علی‌اصغر ملکیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد قرعه‌کشی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم اما به عقیده من مسابقات لیگ دسته اول بسیار دشوار است.

وی افزود: رقابت نزدیک و فشرده تیم‌ها و صعود تنها یک تیم از هر گروه نشان‌دهنده دشواری‌های مسابقات فصل جاری است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیم‌هایی که م‌خواهند به لیگ برتر راه یابند باید از همان ابتدا با قدرت به میدان رفته و امتیازات لازم را بدست آورند.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران تصریح کرد: ما بسیار امیدواریم با توجه به برنامه ریزی خوب کادر فنی و اقدامات خوبی که در این مدت صورت گرفته، بتوانیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم و در فصل آینده مجددا به لیگ برتر بازگردیم.

وی در  ادامه یادآور شد: تیم پیکان که خیلی زودتر از سایر رقبا تمرینات آماده‌سازی را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول آغاز کرده است و هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی بوجود آمد، موضوعی که ما را به صعود مجدد تیم به لیگ برتر امیدوار کرده است.

ملکیان در خصوص صحبت‌های مهدی تاج در مورد تعهدنامه‌ای که باید مدیران و اعضای کادر فنی تیم‌های دسته اول پیش از حضور در مسابقات امضا کنند، تصریح کرد: این مسائل برای سلامت فوتبال بسیار خوب است و نشان می‌دهد نظارت و کنترل کامل روی تیم‌ها وجود دارد، همچنین اگر تیم و عناصری از آن دچار تخلف شود، به شدت با این مساله برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه البته باید اتفاق و تخلفی رخ داده باشد و قصاص قبل از جنایت درست نیست، در مورد آخرین وضعیت سرمربیگری فرهاد کاظمی در تیم پیکان خاطرنشان کرد: ایشان کارش را با قدرت ادامه می‌دهد و من هم به مسئولان اعلام کردم اگر تخلفی صورت گرفته باید مستندات را ارائه دهند ما استنادات لازم را گرفته‌ایم و وقتی مشکل خاصی وجود ندارد، دال بر این است که تخلفی صورت نگرفته و نباید بدون سند تهمت زد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان گفت: چنانچه مشکل و مساله‌ای وجود داشت، ما هم تبعیت می‌کردیم، اما تا این لحظه مراجع ذیصلاح موضوعی در خصوص مشکل فرهاد کاظمی ارائه نکردند و او سرمربی است. مطمئنا با برنامه‌ریزی خوب ایشان و همت و اراده بالای بازیکنان، تیم پیکان بار دیگر به لیگ برتر بازمی گردد.

کد خبر 2121887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha