۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۰۹

اخبار ورزشي كردستان/

تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج حريف خود را در ليگ برتر شناخت

تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج حريف خود را در ليگ برتر شناخت

سنندج - خبرگزاری: مراسم قرعه‌کشي نهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر هندبال بانوان در روز پنجم شهريورماه در محل فدراسيون هندبال انجام و تيم هاي حاضر حريفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معرفی حریف تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج، قهرمانی شهرداري کامياران با پيروزي بر پرسپوليس بيجار و برگزاری فستيوال مدارس فوتبال کردستان رده سني زير 12 سال از مهمترین اخبار ورزشی کردستان است.

بر اساس برنامه اعلام شده اين رقابت ها از پنجم مهرماه آغاز و تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج در اولين ديدار خود در سنندج به مصاف تيم شهيد چمران لارستان مي رود.

نماينده هندبال بانوان استان در سال گذشته با نام شهيد شکوهي سنندج عنوان سوم رقابت ها را کسب کرد و امسال در نهمين دوره رقابت هاي ليگ برترهندبال بانوان با نام  شهرداري سنندج به ميدان مي رود.

گقتني است رقابت هاي ليگ برتر هندبال بانوان کشور با شرکت تيم هاي شهيد چمران لارستان، برنا پرداز هرمزگان، هيئت هندبال کرمان، ثامن الحجج سبزوار، هيئت هندبال طرقبه و شانديز، ثامن الحجج تهران، ذوب آهن اصفهان و شهرداري سنندج از اوايل مهرماه آغاز مي شود.

شهرداري کامياران قهرمان جام خذفی فوتبال کردستان شد

در ادامه مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي استان کردستان در فينال مسابقات تيم هاي شهرداري کامياران و پرسپوليس ماهان بيجار به مصاف هم رفتند.

اين ديدار که در ورزشگاه 17 شهريور شهرستان بيجار انجام گرفت تيم فوتبال شهرداري کامياران توانست با برتري مقابل پرسپوليس ماهان بيجار به عنوان نماينده استان کردستان جواز حضور در مسابقات جام حذفي باشگاه هاي کشور را بدست آورد.

در اين ديدار که براساس قرعه کشي ميزباني آن را بيجار به عهده داشت و به صورت تک بازي برگزار شد ياران مختار حسيني سرمربي تيم شهرداري کامياران با ارائه يک بازي هماهنگ موفق شدند با گل "آکو محمدي" نيمه اول را پيروز به رختکن بروند.

در نيمه دوم بازي عليرغم تلاش تيم ميزبان برای جبران نتيجه اين شهرداري کامياران بود که با گل "محمد اماني" هافبک جوان خود توانست اختلاف را به دو گل برساند و اين ديدار را با نتيجه دو بر صفر به نفع خود پايان دهد و قهرمان جام حذفي در اين فصل به تيم شهرداري کامياران برسد.

گفتني است مرحله اول جام حذفي باشگاه هاي کشور يادواره آزادسازي خرمشهر چهارشنبه 13 شهريور ماه انجام می شود و تيم شهرداري کامياران در سوسنگرد به مصاف جنوب سوسنگرد می رود و در صورت برتري در برابر اين تيم در مرحله دوم اين رقابت ها به مصاف برنده مسابقه پرواز زنجان و قهرمان ايلام مي رود.

فستيوال مدارس فوتبال کردستان رده سني زير 12 سال برگزار شد

فستيوال مدارس فوتبال کردستان رده سني زير 12 سال با حضور 12 تيم از استان کردستان در زمين چمن مصنوعي استاديوم ملک نيايي سنندج برگزار شد.

در اين فستيوال تیم های ستارگان کامياران، هئيت فوتبال دهگلان، شهرداري بانه، بابوس بانه، تربيت زيويه سقز، آروين سقز، ماهان سنندج، آگادمي ذولفقار، آکادمي شهيد شکوهي، ئاوير سنندج، خورشيد قروه و شهيد رضايي قروه حضور داشتند.

در اين دوره از رقابت ها افراد با استعداد و توانمند توسط گروه استعداديابي هيئت فوتبال استان انتخاب مي شوند.

گفتني است در پايان افراد منتخب به عنوان تيم منتخب استان کردستان در فستيوال مدارس کشور که در نيمه دوم شهريور ماه در تهران برگزار مي شود، شرکت مي کنند.

کد خبر 2125016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha