۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

حجت الاسلام بابایی:

دهه کرامت فرصتی برای تبیین سیره رضوی است

دهه کرامت فرصتی برای تبیین سیره رضوی است

بهشهر - خبرگزاری مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي بهشهر گفت: دهه كرامت فرصتي براي تبيين ولايت و سيره رضوي است.

حجت‌الاسلام سيدمحمد بابايی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسيدن دهه مبارك كرامت، و ميلاد حضرت معصومه (س) گفت: در فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) زنان دارای جایگاه و مقام والایی هستند و خداوند با تأکید بر اهمیت نقش زن در خانواده و جامعه، زنان مسلمان را الگوی زنان جهان معرفی کرده است.
 
وي دهه کرامت را فرصت مغتنمی برای اهل معرفت برشمرد و اظهار داشت: بايد با استفاده از سيره و روش اهل بيت(ع) سعادتمندي خود را تضمين و بيمه كنيم.
 
بابايي يادآور شد: دهه كرامت از جمله مناسبت هاي مهم است كه بايد دست اندركاران فرهنگي براي تبيين و ترويج منش و شخصيت امامان معصوم از امكانات فرهنگي و مذهبي استفاده كنند.
 
رئيس اداره تبليغات اسلامي بهشهر افزود: هدف اصلی بزرگداشت اين دهه، گراميداشت ولايتمداری، حفظ ارزش‌های دينی و اسلامی است كه بايد در جهت زنده نگه‌داشتن اين دستاوردهای مهم بايد در نهايت دقت انجام شود.
 
بابايی با اشاره به برنامه‌های اداره تبليغات اسلامی بهشهر در دهه كرامت، تصريح كرد: برگزاری جشن بزرگداشت ميلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، برگزاری ايستگاه‌های صلواتی، ختم صلوات و قرآن، حضور در امامزاده‌ها، اعزام هيئت‌های مذهبی به مشهد مقدس، برگزاری جشن بزرگ ميلاد امام رضا(ع) توسط هيئت محوري و... از جمله برنامه‌های اين دهه مبارك است.
 
وي ادامه داد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای معرفی ابعاد وجودی حضرت امام رضا (ع) و تبیین سیره رضوی به ویژه برای نسل جوان است، همه ما بايد در اين رابطه با تمام توان در جهت شناساندن سيره اهل بيت (ع) تلاش كنيم.
 
بابايي گفت: اهل‌بيت‌(ع) و قرآن دو امانت گرانبهايی هستند كه پيامبر(ص) برای امت خود نهاده است پس بايد نهايت تلاش خود را در انجام وظايفی كه برای ما مقرر شده داشته باشیم تا بدين وسيله از دين، مذهب و ولايت دفاع كنيم.
کد خبر 2131347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha