۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷

صادقی مطرح کرد:

من و سالار عقیلی دو برادریم که برای مادری به نام ایران‌ می‌خوانیم

من و سالار عقیلی دو برادریم که برای مادری به نام ایران‌ می‌خوانیم

رضا صادقی که این روزها خود را برای کنسرت "عشق من ایران من " آماده می‌کند معتقدست او و سالار عقیلی دو برادرند که در این کنسرت برای مادری به نام ایران‌زمین می‌خوانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برج ميلاد سوم و چهارم مهرماه ميزبان كنسرت "عشق من،‌ ايران من" به ميزباني دو هنرمند مطرح موسيقي سنتی و پاپ، سالار عقيلي و رضا صادقي است كه اين روزها خود را براي اين اتفاق بزرگ آماده مي كنند. ویژگی این دو هنرمند که آنها را در یک کنسرت کنار هم نشانده این است که بيشتر آثار این دو خواننده در برگيرنده مضامين عشق به ايران، عشق به ايراني و همچنين خوانش قطعات خاطره انگيز براي مردم است.

در اين كنسرت سالار عقيلي خواننده موسيقي اصيل و رضا صادقي خواننده پاپ در كنسرتي مشترك به نام "عشق من، ايران من" قطعاتی اجرا کرده و در دو قطعه دوئت‌خواني خواهند كرد.

رضا صادقي درباره برگزاري اين كنسرت گفت: این کنسرت در حقیقت یک مهمانی ایرانی است که به میزبانی ایران برگزار مي شود و در آن دو مهمان دیگر یعنی من و سالار عقیلی روی صحنه می‌رویم. در اين كنسرت نه من وارد جهان موسيقي سنتي مي شوم و نه سالار عقيلي پاپ مي خواند بلكه در كنار هم آهنگ هاي مربوط به ايران را مي خوانيم.

وی در اين‌باره ادامه داد: برگزاري اين كنسرت را اين طور مي توانم تشبيه كنم که من و سالار عقیلی در اين كنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران كه ما را کنار هم جمع کرده است. من گیس مادر را شانه می زنم و ایشان چشمانش را سورمه می کشند.

سالار عقيلي هم درباره اين كنسرت که توسط شركت كانون ايران نوين و با همكاري شركت عظيم شهر برگزار می شود، گفت: براي برگزاري اين كنسرت ابتدا قرار بود 4 خواننده در كنار هم روي صحنه برويم كه بعد از گفتگويي كه با رضا صادقی داشتيم تصميم بر اين شد كه دو نفري اين كنسرت را برگزار كنيم. من و رضا صادقی هر كدام به طور جداگانه به نام ايران و به عشق ايران در اين كنسرت ترانه هايي كه در سال هاي اخير كار كرده ايم را مي خوانيم.

این خواننده در ادامه تاكيد كرد: با شركت در اين كنسرت خواستم نشان دهم اهالي موسيقي سنتي هيچ دشمني با موسيقي پاپ فاخر ندارند و فكر مي كنم اهالي موسيقي پاپ هم با موسيقي سنتي جدي ، مشكلي ندارند.

 عقيلي هم چنين از ديگر اهدافش اجراي كارهاي خاطره انگيز و همچنين قطعات وطني اش دانست. وی افزود: البته کارهاي من در اين كنسرت قطعات وطني و قطعاتي است كه مردم با آنها خاطره دارند. هميشه دوست داشتم كارهاي خاطره انگيزم را در يك كنسرت اجرا كنم و در برنامه مشتركم هم قطعه هاي وطني و هم كارهاي خاطره انگيزم براي مردم اجرا مي‌شود.

کد خبر 2141165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha