۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

کلاسی در یک اردو/

رسانه شناسی نیاز امروز جوانان/ صهيونيست‌ها دست پشت پرده رسانه‌هاي جهان

رسانه شناسی نیاز امروز جوانان/ صهيونيست‌ها دست پشت پرده رسانه‌هاي جهان

يزد - خبرگزاري مهر: تعدد و نفوذ گسترده رسانه هاي صهيونيستي در جهان لزوم توجه ملت ها به این مسئله را روز به روز آشکارتر می کند و این مسئله در مورد جوانان به عنوان آینده سازان یک کشور بیشتر صادق است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ورای اکثر اخباری که در جهان منتشر می شود، نشریاتی که به چاپ می رسد، کتاب هایی که منتشر مي شود و حتی تبلیغات محصولاتی که بسیاری از آنها مارک های مطرح جهانی شده اند، دست صهیونیست ها برای نفوذ در ابعاد گوناگون جهان با هوشیاری به کار گرفته شده است.

دشمن شناسی و رسانه پژوهشی از جمله مهمترین مواردی است که می تواند با شناساندن این اهداف به خصوص به نسل جوان، آنها را از افتادن در دام این ابزارهای مدرن صهیونیست ها باز دارد و این مسئله مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است.

اردوهای ندای بهشت که به همت طلاب ابرکوهی در اردوگاه بهزیستی نیر تفت برگزار شد، کلاس های متعددی برای دانش آموزان برگزار کرد تا به زبانی ساده بسیاری از مسائل روز جهان را که کمتر برای آنها بیان شده است را تفسير كند.

حجت الاسلام محمدحسين فرج نژاد، يكي از متخصصان رسانه، منتقد و پژوهشگر يهودشناسي، در يكي از كلاسهاي اين اردو با عنوان "دشمن شناسی و رسانه پژوهی" به تفسير در مورد رسانه هايي كه صهيونيست ها در پشت پرده آنها دست دارند، پرداخت.

سخنان اين پژوهشگر و كارشناس در اين كلاس كه با حضور 100 دانش آموز دبيرستاني برگزار شد، در اين گزارش به تفسير مطرح مي شود.

موش کثیف چگونه سمبل فهم و شعور شد؟

در سال‌هايي نه چندان دور اروپاييان يهود را مروج ربا، حرص، فساد، نيرنگ و دنيا طلبي مي دانستند و موش کثيف مي ناميدند.

 اما چه شده است که امروز در دانشگاه‌ها و رسانه هاي دنيا، يهوديان و به تبع آن صهيونيست‌ها سمبل هوشياري و زيرکي و علم آموزي و نابغه ناميده مي‌شوند و چرا امروزه در هر فيلم و کارتوني موش، سرآمد زيرکي، فهم و شعور است؟

رسانه هاي جمعي مهم ترين ابزار جنگ رواني و استعمار فرانو شده اند

شايد در اين مسير رسيدن به پاسخ، اين حرف خاخام "راشورون" راهنماي ما باشد که در سال1869 گفت: "اگر طلا نخستين ابزار ما در سيطره و حکومت بر جهان است، بي ترديد مطبوعات و روزنامه ‌نگاري دومين ابزار ما خواهد بود."

به طور قطع اگر در آن سال‌ها سينما و تلويزيون که چند دهه بعد اختراع شد وجود داشت وي قبل از مطبوعات، به اين دو ابزار رسانه اي اشاره مي‌کرد، کما اين که بعدها آنان سينما را "ساحل نجات" خود ناميدند و به شبکه هاي جهاني تلويزيوني نفوذ کردند.

 امروزه رسانه هاي جمعي مهم ترين ابزار جنگ رواني و استعمار فرانو و ناتوي فرهنگي شده اند.

غول رسانه ای جهان، یک یهودی است

بي شک نام رابرت مردوخ (روپرت مرداک)، يهودي استراليايي الاصل، با غول هاي رسانه اي عجين شده است.

او  اکنون سمبل جهان خواران بي خيالي شده است که حاضرند از هر وسيله‌اي براي رسيدن به اهدافشان در مسير استعمار فرانو و نبرد سايبرنتيک و رسانه اي استفاده کنند، استعمارگراني که با سوء استفاده از حرص و شهوت و ترس و لذت بشر، از او سواري مي‌گيرند. 

رابرت مردوخ سال‌ها قبل که روزنامه تايمز در مشکلات شديد مالي به سر مي‌برد، آن را خريد و بدين ترتيب سمبل لندن مدرن، يهودي شد.

او همچنين اندکي بعد روزنامه ساندي تايمز را خريداري کرد و مالکيت سه مجله انگليسي سان (پوچ‌گرا و فاسد و مبتذل با تيراژ حدود 3.7 ميليون نسخه)، نيوز آو دِوُرد (نشريه اي مبتذل و حادثه اي و خبري با تيراژ حدود چهار ميليون نسخه) و سيتي مگزين را از آن خود کرد.

وي همچنين مجلات و روزنامه هاي زيادي را در استراليا و آمريکا و چين کم کم تحت سيطره خود آورد و در تمام آن‌ها توانست با محوريت فوتبال، حادثه و ابتذال، مشتريان غفلت زده زيادي را به خود جلب کند، همچنين مالک شرکت هاي سينمايي و تلويزيوني و ماهواره اي متعددي همچون فاکس، اسکاي، فاکس نيوز و شرکت بزرگ فوکس قرن بيستم نيز هست.

افسار نشریات پرمخاطب اروپا را صهیونیست ها می کشند

در امريکا و در سال 1896 که روزنامه نيويورک تايمز با بحران مالي روبرو شده بود، توسط آدولف اوش يهودي خريداري و صهيونيستي شد؛ ضمن اينكه صهيونيست ها نفوذ فراواني بر واشنگتن پست دارند.

 آنها همچنين افسار روزنامه هاي ديلي نيوز و نيويورک پست و و استارليجر و سان تايم را نيز در يد خود دارند و بر مجلات فاريتي (هنري سينمايي) و تايم (که در سال 1981 به تيراژ 4.5 ميليون رسيد) و نيوزويک (که در سال 1933 تأسيس شد و در 1981 به تيراژ سه ميليوني رسيد و در سال 1937 صهيونيست ها مالک آن شدند) اقتدار کاملي دارند.

در فرانسه نیز مجلات يهودي نوفوکاييه و دفاتر جديد، اکسپرس و خانواده کارگر و روزنامه هاي فيگارو و لوکوتيدين و فرانس اسوار و مردم، تحت نفوذ عميق صهيونيست هاي مقتدر فرانسوي هستند.

خبر گزاری رویتر پیشگام تسلط خبری صهیونیست بر مراکز خبری جهان شد

ژوليوس رويتر يهودي در سال 1816 که خبرگزاري خود را تأسيس کرد از اولين پيشگامان تسلط خبري صهيونيست ها بر مراکز بزرگ توليد خبر درجهان بوده است. آسوشيتد پرس نیز در 1848 توسط پنج روزنامه تأسيس شد و امروزه از مهم‌ترين منابع ساير رسانه هاست.

در 1907، اسکريپس و هوارد خبرگزاري اسکريپس هوارد يونايتد پرس را پايه گذاري کردند و در 1909 ويليام هرست که با يک زن يهودي ازدواج کرد و در راه آرمان هاي يهودي از هيچ تلاشي فروگذار نکرد، خبرگزاري I.N.S (اينترنشنال نيوز سرويس) را افتتاح کردو اين دو خبرگزاري در سال 1958 تحت عنوان يونايتدپرس اينترناشنال متحد شدند.

در فرانسه نيز در سال 1835 يکي از يهوديان خانواه هاواس، آژانس هاواس را بنيان نهاد که بعدها خبرگزاري دولت فرانسه شد.

سینمای آمریکا در تیول صهیونیست ها/ يهوديان ضد صهيونيست جایی در هالیوود ندارند

امروزه با وجود شبکه جهاني اينترنت به راحتي مي‌توان در دايرة المعارف هاي اينترنتي ليست هاي بسيار طولاني از يهوديان و صهيونيست هاي بازيگر و کارگردان و تهيه کننده در سينماي جهان يافت.

به دليل نفوذ بسيار بالاي صهيونيست ها در هاليوود، به طور قطع يهوديان ضد صهيونيست هيچ جايگاه مهمي در سينماي آمريکا ندارند و تجربه هم نشان داده است که هرگز مخالفان مسيحي يا يهودي صهيونيسم نتوانسته اند تأثيري بر جريان مسلط سينماي جهان داشته باشند.

در اين بين اسامي مشهوري همچون استيون اسپيلبرگ، رومن پولانسکي، استنلي کوبريک، تيم برتون، وودي آلن(با نام يهودي آلن کونيگسبرگ)، مل بروکس (با نام اصلي يهودي ملوين کامينسکاي)، بيلي وايلدر، سيدني پولاک، جوئل سيلور، برانکولاستيگ، آدولف زوکر، ساموئل زلستر، رابرت مردوخ، سام گلدوين، جفري گاتنبرک، کارل لامل، مارکوس لوي، لوئيس بي ماير، جک وارنر، جري لوئيس، سام ريمي، اليور استون، اريک فون اشتروهايم، ديويد زوکر، جري زوکر، جري بروکهايمر، لئونارد گلدبرگ، ديويد کوهن، برايان سينگرو.. ديده مي‌شود.

معدود افرادي که در هاليوود پس از مدت ها خدمت به مرام صهيونيسم، نقدهاي جدي به آن وارد کرده‌اند نيز مانند چارلي چاپلين از آمريکا و هاليوود اخراج و مطرود سرمايه ‌داران شدند و در غربت زندگي را به پايان رساندند.

280 سالن سینمای انگلیس متعلق به یک یهودی است

درباره نفوذ صهيونيسم در صنعت سينما داري نيز همين بس که در انگليس لرد لفونت يهودي به تنهايي 280 سالن سينمايي را تحت مالکيت خود دارد و همچنين در امريکا، سرمايه‌داران يهودي بر سينماهاي زنجيره اي بزرگي تسلط دارند که اگر اراده کنند، فيلمي را به شکست مي کشانند .

نمونه این فعالیت، انيميشن "محمد (ص) آخرين پيامبر" بود که توسط شرکت بدر اينترنشنال (به مالکيت موفق الحريثي عرب مسلمان) پيش از 11 سپتامبر 2001 ساخته شده بود و بنا بود در سال 2002 نمايش داده شود اما به دليل اينکه اربابان هاليوود نياز به ايجاد فضاي اسلام هراسي آمريکا داشتند، اين پويانمايی توليد مسلمانان در آمريکا را تحريم و دو شرکت بزرگ لوييوز و A.M.C  از پخش آن خودداري کردند و فقط تعداد بسيار معدودي سينما (کمتر از 50 سالن)  آن را پخش کردند.

این در شرايطي است که به عنوان مثال، فیلم مصائب مسيح را حدود 4600 سينما و ماتريکس را که در مسير اهداف صهيونيست ها بود بيش از 4000 سينما در امريکاي شمالي پوشش دادند!

تبليغات تجاري نیز از دسترس اهداف صهیونیست در امان نماند

استفاده ممتد شرکت هاي بزرگ صهيونيستي از جنسيت، خشونت و جادوپردازي در تبليغات مزورانه کالاهاي خود، بحثي نيست که بتوان اثرات سوء رسانه اي آن را ناديده گرفت و به علاوه توهين هايي که به طور مستقيم يا غير مستقيم به مسلمانان داشته‌اند نيز قابل اغماض نيست كه مثالهاي متعددي در زمينه تبليغ صابون و نوشابه و ... قابل مشاهده است.

شبکه هاي تلويزيوني و راديويي ابزار دست صهیونیست ها است

در کتاب ارزشمند سلطه پنهاني، به طور مفصل اسناد صهيونيستي و يهودي بودن شبکه‌هاي Fox، A.B.C، N.B.C در آمريکا و تلويزيون فرانسه و ايتاليا و نفوذ آنان در B.B.C را آورده است.

از طرفي شبکه‌هاي صهيونيسم مسيحي چون T.B.N و C.B.N و GodTV و FaithTV و 3.A.B.N به طور مستمر در حمايت از آرمان هاي آخرالزماني يهوديان صهيونيست فعال هستند و با زبان مسيحيان  آنها را تحت سلطه بيشتر يهوديان مي‌برند؛ تا آنجا که  به نوشته جورجي کنعان، صهيونيست هاي مسيحي در آمريکا بيش از 1500 شبکه راديويي دارند. در انگليس نيز، راديوي B.B.C تحت سلطه صهيونيست هاست.

قدیمی ترین شرکت هاي چاپ و نشر آمریکا توسط مردوخ خریداری شد

در آمريکا، شرکت بزرگ انتشاراتي "راندوم هاوس" که جنت کرف يهودي آن را پايه گذاري کرد و مؤسسه انتشاراتي "سايمون اند شوستر" که ريچارد سايمون و ماکس شوستر آن را بنا نهادند، تحت سلطه صهيونيست هاست.

 يکي از قديمي ترين مؤسسات انتشاراتي آمريکا با نام "هارپرو رو" و نيز مؤسسه نشر انگليسي ويليام کالينز، توسط رابرت مردوخ يهودي صهيونيست خريداري شده است. 

گريس هالسل روزنامه نگار آمريکايي مي‌نويسد: "بر من کاملاً محرز شده که يهوديان به طور کامل بر صنعت نشر  به ويژه در نيويورک تسلط دارند و حتي مراکز انتشاراتي که در اختيار غير يهوديان است مانند دايل داي و مکفرو هيل و مکميلان، همگي يهودياني را که در رأس پست هاي حساس و تصميم گيرنده قرار دارند به استخدام خود در آورده اند و به همين لحاظ تقريباً غير ممکن است که يک نويسنده بتواند ناشر مهمي را پيدا کند که يک کتاب ضد صهيونيستي را چاپ و منتشر کند.

دايره‌المعارف ها مروج ایده های صهیونیستی هستند

دايره‌المعارف ها که امروز به عنوان نبض تپنده کتاب‌ها و مطبوعات عمل مي‌کنند نيز نه تنها مصون از تعرض صهيونيست ها نبوده اند بلکه مقر مستحکمي براي ترويج ايده هاي آنان شده است.

دکتر کامل العسلي مي‌گويد: "نگاهي شتابزده به دايره‌ المعارف انگليسي بريتانيا، دايره المعارف آمريکايي ماير، دايره‌المعارف لاروس فرانسه و دايره‌المعارف آلمان، اين واقعيت را آشکار مي‌کند که چگونه اين دايره‌المعارف‌ها، ديدگاه هاي صهيونيستي را اساس کار خود قرار داده و از آن دفاع مي‌کنند.

در تمام اين دايره‌المعارف ها،‌ از سرزمين فلسطين به نام اسرائيل ياد و ادعا شده که نه در تاريخ و نه در قوانين بين‌المللي،‌ هيچ گاه کشوري به نام فلسطين وجود نداشته است.

در اين دايره‌المعارف ها حکومت داوود (ع) و سليمان(ع)،‌ آغاز تاريخ بيت المقدس قلمداد شده است. اين در حالي است که قدس کنعاني، پيش از دوران داود(ع)، سليمان(ع) و حداقل دو هزار سال قبل سابقه داشته است."

دايره‌المعارف انگليسي نيوکاکستون نیز به شدت ضد اسلامي است و توزيع آن در بسياري از کشورهاي عربي ممنوع است.

در فرهنگ آمريکايي وبستر از شخصيت عرب با عباراتي اهانت آميز نظير مردمي حيوان صفت، قاتل، خونريز، زن‌ باره، آواره، گدا، کودن، شورشي ياد شده است. سرپرست اين فرهنگ يک آمريکايي مدافع صهيونيسم به نام ويليام لئوليان است.

همچنين در سال‌هاي اخير دايرة المعارف ايرانيکاست با بودجه خاص سيا و فراماسونرها زير نظر بهايي ايراني، احسان يارشاطر در آمريکا نوشته شد که جلال آل احمد به وي لقب احسان يارقاطر داده بود و از جيره‌خواران طاغوت و صهيونيسم است.

بر اساس اعترافات يارشاطر، در مجموعه ايرانيکا تاکنون (10 جلد اول) تنها 11 درصد مقالات توسط ايراني ها نوشته شده است و بقيه توسط همياران صهيون نگاشته شده است!

تمام اين موارد به جز دايره‌المعارف جودائيکا و دانشنامه يهود است که تحت اشراف کامل صهيونيست ها به تحريف تاريخ مشغول هستند.

جوانان نیازمند شناخت دنیای امروز هستند

با اين اوصاف، جوانان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت دنیای پیرامونی خود هستند.

امروز دیگر نمی توان اطلاعات را از دیده ها پنهان کرد بلکه باید با آگاهی دادن به مخاطبانی که شبانه روز در معرض اطلاعات بسیاری اعم از صحیح و غلط قرار دارند، آنان و به ویژه جوانان را از تیررس آسیب های آگاهانه بسیاری از رسانه های جهان که عمده آنها در سیطره نفوذ صهیونیست ها قرار دارد، دور نگاه داشت.

لزوم طرح مباحثی این چنین در اردوهای دانش آموزی و هر محیط مناسب و تأثیرگذاری، می تواند آینده سازان ما را در مقابل این تهاجم ها بیمه کند.

--------------

گزارش: رحیم میرعظیم

کد خبر 2143721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha