۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۵

در قم/

سرباز وظيفه‌شناس نيروي انتظامي هنگام نهي از منکر جان باخت

سرباز وظيفه‌شناس نيروي انتظامي هنگام نهي از منکر جان باخت

قم - خبرگزاری مهر: سرباز وظيفه شناس فرماندهي انتظامي استان قم در قالب گشت موتوري کلانتري 15 حين نهي از منکر جان باخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پايگاه خبري پليس اعلام کرد: گشت کلانتري 15 قم به يك دستگاه خودرو پژو 407 سفيد رنگ مشکوک و حرکات و رفتار راننده و سرنشين خودرو مذکور تحت نظر قرار گرفت.

اين گزارش مي افزايد، خودرو پژو در يکي از خيابان هاي استان با مشاهده ماموران قصد متواري شدن داشته، اما خودرو وي توسط ماموران متوقف مي شود.

گفتني است، ناگهان خودرو پژو 407 که قصد متواري شدن داشته با گشت موتورسوار کلانتري برخورد کرده سپس با حرکت عمدي به سمت سرباز وظيفه هادي اسدي با وي برخورد مي کند.

شايان ذکر است، سرباز کلانتري که بر روي کاپوت ماشين افتاده بود راننده با حرکات مارپيچ وي را به زمين پرتاب و با خودرو از روي آن رد شده و از صحنه متواري مي شود.

بر اساس اين گزارش سرباز مصدوم هادي اسدي به علت شدت جراحات وارده ضربه مغزي و علي رغم اقدامات پزشکي بعمل آمده متاسفانه در بيمارستان فوت مي کند.

اين گزارش حاکيست، پس از هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي استان و انجام اقدامات پليسي، منزل متهمان متواري در کمتر از 24 ساعت شناسايي و در نهايت به دست قانون سپرده شدند.

بيش از 41 هزار تماس با پليس 110 قم

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم گفت: در شهريورماه سال جاري، بيش از 41 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 قم برقرار شده است.

سرهنگ مجتبي ايراني با بيان اينکه مردم استان در شهريور ماه سال جاري بيش از 41 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 داشته اند، اظهار داشت: از اين تعداد تماس حدود 34 هزار فقره تماس عملياتي بوده است.

وي بيان داشت: شهروندان مي توانند هرگونه موارد مشکوک اعم از مزاحمت، شرارت، مضنون، پرسه زني، خريد و فروش مواد مخدر، متکديان در خيابان ها و ... را از طريق شماره تماس 110 به اين مركز اعلام، تا پليس در كمترين زمان به موضوع رسيدگي کند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان در خاتمه از شهروندان خواست، در تماس با 110 موارد ضروري و فوريتي را اعلام کنند و از موارد غير فوريتي و غير ضروري پرهيز کنند.

سارق داخل خودرو حين سرقت دستگير شد

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري يک نفر سارق داخل خودرو در استان خبر داد.

سرهنگ  مهدي قدمي با اعلام اين خبر افزود: در پي چندين فقره سرقت داخل خودرو در استان مراتب به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: سارق در مکان خلوت با انتخاب خودرو اي که وسيله اي بر روي صندلي نظر وي را جلب مي کرد اقدام به شکستن شيشه خودرو و سرقت آن وسيله مي کرد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: در ادامه با انجام اقدامات پليسي سارق حرفه اي و سابقه دار توسط عوامل گشتي کلانتري 14حين ارتکاب جرم دستگير و به پليس آگاهي استان دلالت داده شد.

رئيس پليس آگاهي استان اظهار داشت: پس از دلالت متهم به آگاهي تحقيقات تخصصي از وي آغاز شد و نامبرده به سرقت داخل خودرو اعتراف و در نهايت به دست قانون سپرده شد.

قدمي در پايان از رانندگان خواست، از پارک خودرو در نقاط خلوت شهر و گذاشتن هر گونه وسيله بر روي صندلي خودرو و در معرض ديد خودداري کنند.


 

کد خبر 2147027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha