۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹

گزارش خبري مهر/

اولين گام شهرداري سنندج در ليگ برتر هندبال بانوان/ خيز دختران كردستاني براي كسب قهرماني كشور

اولين گام شهرداري سنندج در ليگ برتر هندبال بانوان/ خيز دختران كردستاني براي كسب قهرماني كشور

سنندج – خبرگزاري مهر: تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج در حالي صبح روز جمعه اولين بازي خود در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر هندبال بانوان كشور را برگزار مي كند كه در سال جاري نيز با تكيه بر بازيكنان بومي به دنبال مقامي بهتر از سال گذشته بوده و انتظار از دختران هندباليست كردستاني كسب عنوان قهرماني رقابت ليگ برتر در سال جاري است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت هاي ليگ برتر هندبال بانوان كشور از صبح جمعه 19 مهر ماه و با برگزاري سه بازي در شهرهاي مختلف كشور آغاز مي شود كه تيم شهرداري سنندج در اولين روز اين رقابت ها در خانه ميزبان تيم تازه ليگ برتري شده لارستان فارس است.

نماينده هندبال استان كردستان در رقابت هاي اين فصل بانوان در حالي با نام شهرداري سنندج به ميدان مي رود كه سال گذشته و با نام شهيد شكوهي سنندج توانست در ميان تيم هاي قدرتمند از سراسر كشور عنوان سومي را به دست آورد و به همين دليل انتظارات از تيم سال جاري بالاتر رفته و اين بار انتظار مي رود اين تيم مقامي بالاتر از سال گذشته را به دست آورد.

دختران هندباليست كردستاني در حالي اين فصل رقابت هاي ليگ برتر را آغاز مي كند كه اين بار با استفاده از حمايت هاي مالي شهرداري سنندج وارد اين رقابت ها شده و بر اساس صحبت هاي رئيس هيئت هندبال كردستان و سرمربي اين تيم آنها به دنبال جايگاه بهتري در جدول رده بندي رقابت هاي اين فصل هستند و مي خواهند از گام نخست و با برتري مقابل نماينده فارس اين بار عنوان قهرماني كشور را كسب كنند.

فصل گذشته نماينده كردستان در رقابت هاي ليگ برتر هندبال بانوان با نام تيم شهيد شكوهي و با حمايت هاي مالي عبدالله عزيزي حضور پيدا كرد و در نهايت توانست علاوه بر معرفي يكي دو يازيكن بومي به تيم ملي، عنوان سوم را كسب كند كه البته اگر مصدوميت يكي دو بازيكن اين تيم پيش نمي آمد يكي از شانس هاي اصلي براي قهرماني در رقابت هاي سال گذشته بود.

در سال جاري و در اين دوره از رقابت هاي ليگ برتر اين بار نماينده كردستان با نام شهرداري سنندج و با همان بازيكنان بومي سال گذشته راهي مسابقات مي شود و بر اساس اعلام رئيس هيئت هندبال كردستان انتظار از بازيكنان تيم شهرداري سنندج بالا رفته و به همين دليل ما پيش بيني مي كنيم كه بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته جايگاهي بهتر نصيب نماينده كردستان شود.

سعيد مردوخي رئيس هيئت هندبال استان كردستان در گفتگو با خبرنگار مهر و با اشاره به وضعيت نماينده كردستان براي حضور در رقابت هاي فصل جاري در ليگ برتر هندبال بانوان كشور عنوان كرد: ليگ برتر هندبال بانوان كشور در فصل جاري با حضور شش تيم برگزار مي شود و در اين دوره از رقابت ها نيز بار ديگر دو تيم قوي تهران و ثامن هم با همان بازيكنان سال گذشته حضور دارند و بنابراين نماينده كردستان بازي هاي بسيار سختي را پيش روي خود دارد.

وي با بيان اينكه در اين فصل از رقابت ها نماينده استان كردستان از سوي شهرداري سنندج حمايت مالي مي شود، بيان كرد: هيئت هندبال و شهرداري سنندج در طول سه ماه اخير برنامه ريزي ويژه اي براي آماده سازي اين تيم صورت داده اند و خوشبختانه هم اكنون تيم در شرايط خوبي قرار دارد.

رئيس هيئت هندبال استان كردستان با اشاره به اينكه، تمامي بازيكنان فصل گذشته نماينده استان در ليگ برتر هندبال بانوان براي فصل جاري نيز حفظ شده اند، بيان كرد: انتظار مي رود كه با حمايت هاي هر چه بهتر مسئولان به ويژه شهرداري سنندج شاهد ارائه بازي هاي بسيار خوبي از سوي بازيكنان تيم باشيم.

نشمين شافعيان سرمربي تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعيت اين تيم براي حضور در رقابت هاي فصل جاري اظهار داشت: خوشبختانه برنامه تمريني منظمي در طول چند ماه اخير براي تيم اجرا شد و خوشبختانه هم اكنون تمامي بازيكنان در شرايط خوب جسمي به سر مي برند.

وي با اشاره به مصدوميت دو بازيكن تيم شهرداري سنندج و غيبت آنها در دو بازي ابتدايي اين فصل از رقابت ها بيان كرد: انتظار مي رود كه با رفع مصدوميت ها بار ديگر در رقابت هاي اين فصل از ليگ برتر هندبال بانوان كشور شاهد كسب عنواني بهتر از سال گذشته باشيم و به همين دليل بايد از همين بازي ابتدايي با قدرت هر چه تمامتر در مقابل حريفان ظاهر شويم.

سرمربي تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج گفت: در اين فصل از رقابت ها نيز تمامي بازيكنان تيم شهرداري سنندج بومي هستند و تمامي سعي ما بر اين بود كه با برگزاري تمرينان مستمر و برگزاري بازي هاي دوستانه هماهنگي بازيكنان را افزايش داده و در كنار اين مهم در حوزه بدنسازي نيز تمرينات خوبي براي تيم برگزار شد.

شافعيان با اشاره به اينكه در اين فصل از رقابت ها بازيكنان تيم شهرداري سنندج با باشگاه به صورت رسمي قرارداد مالي امضا كرده اند، يادآور شد: تا اين لحظه ميزان حمايت هاي مالي از نماينده كردستان خوب بوده است و انتظار مي رود كه اين روند تا پايان فصل همچنان ادامه داشته باشد تا در پايان شاهد كسب عنواني بهتر از سال گذشته باشيم.

وي در پايان با بيان اينكه كردستان به ويژه در بخش بانوان ظرفيت هاي بسيار خوبي در اختيار دارد، عنوان كرد: داشتن برنامه منسجم و همچنين حمايت هاي هر چه بهتر مسئولان و مديران استان مي تواند زمينه را براي تقويت هندبال فراهم كند كه سال گذشته نماينده كردستان در ليگ برتر هندبال بانوان اين مهم را به صورت عيني به اثبات رساند.

در حالي كه كردستان در ورزشهاي تيمي در بخش آقايان و بانوان در سطح كشور جايگاه چنداني ندارد و خبري از حضور تيم هاي اين استان در ليگ هاي برتر در ميان نيست حمايت از دختران هندباليست كردستاني كه سال گذشته در ميان تيم هاي قدرتمند مقام سوم را كسب كردند از جمله انتظار جدي از مسئولان حوزه ورزش به ويژه حامي مالي اين تيم و به ويژه شهرداري سنندج است.

حمايت از تيم هندبال بانوان كردستان براي حضوري قدرتمند در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر و كسب عنواني بهتر از فصل گذشته مي تواندباعث اعتلا هر چه بيشتر اين رشته ورزشي شده و زمينه را براي حضور افراد بيشتري در اين عرصه فراهم كند و به همين دليل بايد در حد نياز و با توجه به استعدادهاي موجود از تيم هندبال شهرداري سنندج حمايت شود.

کد خبر 2153107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha