۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲

اخبار ورزشي كردستان/

مسابقات بومي و محلي بانوان در روستاي صلوات آباد برگزار شد

مسابقات بومي و محلي بانوان در روستاي صلوات آباد برگزار شد

سنندج - خبرگزاری مهر: يک دوره مسابقات ورزش هاي بومي و محلي در بخش بانوان به همت هيأت ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي شهرستان سنندج در روستاي صلوات آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزاری مسابقات بومی و محلی بانوان در روستای صلوات آباد، برگزاری کلاس مربیگری و داوی درجه سه اسکیت و برگزاری مسابقه انتخابی جودو در کردستان از جمله مهمترین اخبار ورزشی استان است.

در اين مسابقات 70 نفر از بانوان ورزشکار روستاي صلوات آباد در رده هاي سني نوجوانان و جوانان در چهار رشته ورزشي بومي و محلي و در مجموعه ورزشي چند منظوره صلوات آباد به رقابت با يکديگر پرداختند.

بر همين اساس و در رشته دو صحرانوردي "ميترا منصوري" به مقام قهرماني دست يافت و "اسماء کرمي" و "بيتا صلواتي" عناوين دوم و سوم اين مسابقه را کسب کردند.

در بخش هلپرکي "مژده صلواتي"، "دريا صلواتي"، "شکيلا صلواتي"، "اوين صلواتي"، "آزين سليمي"، "نگين نوري"، "نگين منصوري"، "هديه منصوري"، "گلاله نوراللهي"، "هستي ميرزايي"، "ئاسو عليمرادي" و "سحر صلواتي" با ارائه بهترين نمايش عنوان قهرماني را کسب کردند .

در مسابقه طناب کشي "ريزان همکاري"، "نگين منصوري"، "هديه منصوري"، "ميترا منصوري"، "گلاله نوراللهي"، "هستي ميرزايي"، "مژده صلواتي" و "باران ايماني" به عنوان تيم برتر اين رقابت ها انتخاب شدند .

همچنين در مسابقه قمچان "فرناز سيدمرادي" به مقام اول دست يافت ، "نگين نوري" در جايگاه دوم ايستاد و "هستي ميرزايي" عنوان سوم راب ه خود اختصاص داد.

کلاس مربيگري و داوري درجه 3 اسکيت برگزار مي شود

براي نخستين بار در استان کردستان کلاس هاي مربيگري و داوري درجه سه اسکيت به صورت مشترک آقايان و بانوان و با حضور مدرسين رسمي فدراسيون اسکيت از تهران برگزار مي شود.

اين دوره هاي آموزشي مجزا از يکديگر و هر يک به مدت پنج روز و به صورت متوالي برگزار می شود تا متقاضيان امکان حضور در هر دو کلاس را داشته باشند.

شرکت کنندگان در اين کلاس هاي مربيگري و داوري علاوه بر استان کردستان مي توانند از استان هاي زير گروه منطقه سه اسکيت کشور که شامل کرمانشاه، همدان، لرستان، ايلام و نيز در اين دوره آموزشي شرکت کنند.

مسابقه انتخابی جودو در کردستان برگزار شد

مسابقات جودو انتخابي استان برای شرکت در رقابت هاي بزرگسالان قهرماني کشور در سالن اختصاصي مجموعه ورزشي سنندج برگزار شد.

در اين مسابقات 35 جودوکار از شهرستان‌هاي سنندج، سقز، بانه، مريوان و قروه حضور داشتند و در هفت وزن به رقابت با يکديگر پرداختند.

بر همين اساس در اوزان 60- "عباس رستمي" از سنندج ، 66- "اسماعيل وفادار" از سقز ، 73- "پدرام حدادي" از سقز ، 81- "محمدرضا محمدويسي" از سنندج ، 90- "اميد نجاري" از سقز ، 100- "مهدي نجفي" و در 100+ "عادل ناصرآبادي" از شهرستان مريوان با غلبه بر کليه حريفان خود عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتني است نفرات برتر اين رقابت ‌ها در قالب تيم جودو بزرگسالان کردستان در مسابقات قهرماني کشور به ميزباني استان خراسان رضوي در شهر مقدس مشهد برگزار می شود ، اعزام مي شوند.

کد خبر 2154306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha