۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

نارضایتی وزیر ارتباطات از وضعیت پست/ شرکت پست باید روی پای خود بایستد

نارضایتی وزیر ارتباطات از وضعیت پست/ شرکت پست باید روی پای خود بایستد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از وضعیت فعلی شرکت پست و با بیان اینکه از این وضعیت راضی نیستم گفت: تفکر کمک دولت به پست را قبول ندارم و معتقدم که پست باید روی پای خود بایستد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت پست با بیان اینکه سرانه مرسولات پستی در کشورهای پیشرفته چندین برابر کشورهای توسعه نیافته است، گفت: این نشان می دهد که تکنولوژیهای جدید، باعث حذف سرویس های پستی نشده است.

وی با تاکید براینکه پست در دنیا متحول شده و تکنولوژی های جدید نیز نتوانسته مانع از خدمت بیشتر این حوزه به مردم شود، اظهار داشت: تغییرات در راستای پیشرفت و تحول صورت می گیرد و بدون شک مدیرانی که تاکنون مدیریت این شرکت را بر عهده داشته اند از تمامی توان خود برای تحقق اهداف استفاده کرده اند و جابجایی و تغییر مدیران، به دلیل نقص در فعالیت های گذشته نیست.

واعظی با بیان اینکه از وضعیت فعلی شرکت پست راضی نیستم ادامه داد: پست باید متحول شود و بتواند با ارائه خدمات متنوع به مردم، از نظر اقتصادی روی پای خود ایستاده و هزینه های خود را تامین و وضعیت معیشتی کارکنان خود را تغییر دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرعامل جدید پست خواست که در راستای تحول در ارائه خدمات پستی، در هر ماه یک سرویس جدید به مردم ارائه کند و گفت: در این راستا باید از فناوری اطلاعات به عنوان مکمل فعالیت های پستی استفاده شود.

به گزارش مهر، در این مراسم حکم حسین مهری به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، اسکندر حلال خوز و علی شیوازاد به سمت اعضای هیات مدیره و رضا شمولی به عنوان عضو علی البدل شرکت پست از سوی وزیر ارتباطات اعطا شد.

همچنین از زحمات محمدحسن کرباسیان - مدیرعامل- ، مازیار کشاورز، مجتبی نصیری و مسعود معصومی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت پست در دوران فعالیتشان در این شرکت تقدیر به عمل آمد و حسین نعمتی نیز به عنوان عضو هیات مدیره شرکت پست در سمت خود ابقاء شد.

کد خبر 2174511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha