۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

اخبار ورزشي كردستان/

مسابقات واليبال ليگ دسته يک باشگاه هاي کشور برگزار مي شود

مسابقات واليبال ليگ دسته يک باشگاه هاي کشور برگزار مي شود

سنندج - خبرگزاری مهر: مرحله مقدماتي ليگ دسته يک واليبال بانوان باشگاه هاي کشور در دو گروه و به صورت رفت و برگشت منطقه اي و متمرکز با حضور هشت تيم و در دو گروه از روز چهارم آذرماه آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری مسابقات والیبال دسته یک باشگاه های کشور، دستیابی فرنگی کاران کردستانی به دو مدال برنز، هم بازی شدن بانوان هندباليست شهرداري سنندج با نماينده لارستان و حضور بانوان بسکتبالیست کردستانی درهفته دوم دور برگشت لیک دسته یک بسکتبال از جمله مهمترین اخبار ورشی استان است.

در گروه يک اين رقابت ها تيم هاي نفت اميديه، تهران، اسلامشهر و سيمان لامرد فارس حضور دارند و در گروه دوم تيم هاي "شهرداري سنندج"، قزوين، يگانه امواج انزلي و شهرداري اروميه به رقابت با يکد يگر مي  پردازند.

دور رفت اين مسابقات به ميزباني تيم يگانه امواج انزلي از چهارم آذر آغاز مي شود و تا نهم آذرماه ادامه دارد.

فرنگي کاران کردستاني به دو مدال برنز دست يافتند

دومين رقابت هاي عمومي كشتي فرنگي بزرگسالان کشور با حضور 198 كشتي گير از 28 استان در سالن قلاويزان شهرستان ايلام برگزار شد و تيم کشتي فرنگي استان کردستان در اين مسابقات با 10 کشتي گير حضور يافته بود که در نهايت موفق به کسب دو مدال ارزشمند از اين رقابت ها شد .

بر همين اساس در وزن 84 کيلوگرم "سامان عزيزي" و در وزن 120 کيلوگرم "آرمان مندمي" با قرار گرفتن بر سکوي سوم مشترک موفق به دريافت نشان برنز شدند و هدايت و مربيگري تيم کشتي فرنگي استان کردستان بر عهده "افشين نسيمي" و "صادق خشنودي" بود.

در پايان اين مسابقات تيم هاي خوزستان، فارس و ايلام به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.

بانوان هندباليست شهرداري سنندج به مصاف نماينده لارستان مي روند

دور برگشت نهمين دوره مسابقات ليگ برتر هندبال بانوان باشگاه هاي کشور، جمعه اول آذرماه با برگزاري مسابقات هفته ششم پيگيري مي شود و در اين هفته از مسابقات تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج در ديداري خارج از خانه به مصاف تيم شهيد چمران لارستان مي رود.

بانوان هندباليست تيم شهرداري سنندج در مسابقات نيم فصل  اول با کسب چهار پيروزي و تنها يک شکست، با اقتدار مقام دوم و عنوان نايب قهرماني نيم فصل اول را کسب کردند .

 در جدول رده بندي ثامن الحجج سبزوار با 10 امتياز در صدر قرار دارد و شهرداري سنندج با کسب هشت امتياز جايگاه دوم جدول رده  بندي را به خود اختصاص داده است.

حضور بانوان بسکتبالیست کردستانی درهفته دوم دور برگشت لیک دسته یک بسکتبال

مسابقات هفته دوم و پاياني دور برگشت ليگ دسته يک بسکتبال بانوان باشگاه هاي کشور در گروه اول به ميزباني تيم پاسارگاد جنوب غرب تهران و در مجموعه ورزشي ستاره شهرداري تهران برگزار مي شود.

تيم بسکتبال بانوان شهرداري سنندج در اين دوره از مسابقات با کسب شش پيروزي متوالي و در فاصله يک هفته مانده به پايان اين مسابقات در دور مقدماتي، جواز حضور در مرحله نهايي ليگ را به دست آورده است، در تنها ديدار باقيمانده خود در دور برگشت به مصاف تيم نفت مسجد سليمان مي رود.

پس از پايان مرحله مقدماتي اين مسابقات دو تيم برتر گروه اول و دوم راهي مرحله نهايي اين رقابت ها می شوند.

کد خبر 2179188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha