۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۶

هشدار سازمان هواپيمايي كشوري به شركت‌هاي غربي

هشدار سازمان هواپيمايي كشوري به شركت‌هاي غربي

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با بیان اینکه اگر كشورها و شركت‌هاي غربي براساس اصول شناخته شده بين المللي در حوزه ايمني هوانوردي به تعهدات خود عمل نكنند، برابر مقررات با آن‌ها برخورد مي‌كنيم، گفت: بر اساس تعهدات متقابل شركت‌هاي غربي موظف به ارائه خدمات مرتبط با ايمني پرواز هستند كه متأسفانه در مواردي تعلل مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عليرضا جهانگيريان با اعلام اين موضوع بيان داشت: بر اساس تعهدات متقابل شركت‌هاي غربي موظف به ارائه خدمات مرتبط با ايمني پرواز هستند كه متأسفانه در مواردي تعلل مي‌كنند و ما در سازمان هواپيمايي كشوري بر اساس وظايف ملي و بين المللي  در چنين مواردي اقدامات قانوني را انجام دهيم و در صورت لزوم جزئيات اقدامات غير قانوني آنها را اعلام خواهيم كرد.

وي افزود: سازمان هواپيمايي كشوري به منظور جلوگيري از تضييع حقوق مسافران و رعايت پروتكل‌هاي ايمني بين‌المللي به  صورت جدي به شركت‌هايي كه در ارائه خدمات تعهد داده‌ شده تعلل كنند هشدار مي‌دهد كه تحت هيچ شرايط  اين قصور را نمي‌پذيرد.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در پايان افزود: امضاي معاهدات بين المللي طرفين را مكلف به رعايت بندهاي آن مي‌كند و ما در سازمان هواپيمايي كشوري  موظف به نظارت بر حفظ ايمني پروازها هستيم و در اين راه از تمام ظرفيت‌هاي قانوني بهره خواهيم گرفت.

کد خبر 2213027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha