۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

علوي زاده:

آزادكار خراسان شمالي به تيم ملي دعوت شد

آزادكار خراسان شمالي به تيم ملي دعوت شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت كشتي خراسان شمالي گفت: اميرحسين محمدي، آزادكار وزن 97 كيلوگرم استان به اردوي تيم ملي كشتي آزاد كشور براي حضور در رقابت هاي بين المللي جام تختي دعوت شد.

سيداميد علوي زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: اميرحسين محمدي، آزادكار وزن 97 كيلوگرم خراسان شمالي پس از كسب مقام اول در مسابقات کشوري موفق شد سهميه حضور در مرحله آخر اردوي تيم ملي و جام تختي را كسب كند.

به گفته وي اين كشتي گير ارزنده خراسان شمالي كه نايب قهرماني آسيا را نيز در كارنامه خود دارد از بيست و هشتم دي ماه تا سيزدهم بهمن دراردوي آمادگي مشترک تيم هاي ملي کشتي آزاد بزرگسالان و جوانان در محل خانه کشتي شماره يک تهران به همراه 19 كشتي گير ديگر تمرين مي كند.

علوي زاده اضافه كرد كه اميرحسين محمدي در رقابت هاي بين المللي جام فجر با كشتي گيران مطرحي از جمله رضا يزداني و جمال ميرزايي روبرو مي شود.

به گفته وي در وزن 97 كيلوگرم تيم ملي علاوه بر كشتي گير خراسان شمالي رضا یزدانی از مازندران و پدرام جمشیدی از البرز به اردوي تيم ملي دعوت شده اند.

علوي زاده اظهار داشت: سرمربيگري تيم ملي كشتي آزاد را رسول خادم، رييس فدارسيون كشتي بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، كادر فني تيم ملي كشتي آزاد براي مرحله آخر اردوي تيم ملي و جام تختي 20 كشتي گير را به اردو دعوت كرده است.

بر پايه اين خبر در وزن 57 كيلوگرم حسن رحیمی از تهران، یونس سرمستی از آذربایجان شرقی، رضا اطری و صابر خانجانی از مازندران و خیرالله قهرمانی از کرمانشاه، در وزن 61 كيلوگرم مسعود اسماعیل پور، همت کریمی زاد و ایمان صادقی از مازندران و رضا اسدپور از همدان و در وزن 65 و 70 كيلوگرم مهدی تقوی، محمد مهدی یگانه جعفری و حسن یزدانی از مازندران و پیمان یاراحمدی از لرستان به اردوي تيم ملي كشتي آزاد دعوت شده اند.

همچنين در وزن 74 كيلوگرم صادق گودرزی از همدان عزت‌الله اکبری، مرتضی رضایی، رضا مظفری و کامران قاسم پور از مازندران، مصطفی قیاسی از لرستان و بهمن تیموری از کرمانشاهف در 86 كيلوگرم احسان لشگری از قزوین، علیرضا کریمی از البرز و جلال زمان، مجتبی گلیج و محمد حسین محمدیان از مازندران، در وزن 97 كيلوگرم نيز رضا یزدانی از مازندران، پدرام جمشیدی  از البرز و امیرحسين محمدی از خراسان شمالی به تيم ملي و در وزن 125 كيلوگرم هم کمیل قاسمی و عبدالله قمی از مازندران، احمد کریمی از البرز و امین طاهری از تهران به اردوي تيم ملي آزاد بزرگسالان دعوت شده اند.

بر اساس اعلام فدارسيون كشتي سرمربی تيم ملي كشتي آزاد رسول خادم، رييس فعلي فدارسيون است و مربيان هم غلامرضا محمدی از لرستان، رضا لایق از قزوین، محسن کاوه از تهران، محمد طلایی از اصفهان، اکبر دودانگه و علیرضا لرستانی از تهران، امیر توکلیان از خراسان رضوی و یک مربی به معرفی هیأت کشتی استان مازندران هستند.

 

کد خبر 2215940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha