۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

مولوی:

انقلاب اسلامی ایران محرومیت را از چهره روستاها برطرف کرد

انقلاب اسلامی ایران محرومیت را از چهره روستاها برطرف کرد

نهاوند - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه پایه و اساس شکل گیری انقلاب عظیم ایران ملت و انقلاب اسلامی ایران دارای برکات مادی و معنوی برای ملت ایران بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران محرومیت را از چهره روستاها برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مولوی صبح شنبه در جشن بزرگ انقلاب مردم روستای گنبدکبود از توابع بخش زرین دشت نهاوند در مسجد امام سجاد(ع) اظهار داشت: قبل از انقلاب، مردم روستاهای کشور محروم از امکانات آب شرب، برق، گاز، راه های ارتباطی و تلفن بودند اما هم اکنون اکثر روستاهای کشور از جمله شهرستان نهاوند  بهره مند از این نعمت ها هستند.

مولوی حاکم بودن ارزش های اسلامی در جامعه را یکی دیگر از اهداف انقلاب ذکر و تاکید کرد: در سراسر کشور مزار شهدا و حتی شهدای گمنام، مرجع و پناهگاه جوانان بوده و بقاع متبرکه نیز به مراکز فرهنگی تبدیل شده که این مهم در گرایش جوانان به اسلام و معنویت بسیار حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: عزت و استقلال، خود باوری و ذلت ستیزی و از همه مهمتر احياي اسلام از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامي است که امروز کشور و ملت ایران را از سایر ملتهای جهان متمایز کرده است.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: مسئولان در برنامه های دهه فجر باید به دنبال بهبود برنامه ها باشند و با ایجاد امیدواری بین مردم زمینه ترغیب و تشویق برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را فراهم کنند.

مجتبی مولوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور به شمار می رود، ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که همه دوستان نظام اسلامی از میوه های آن بهره مند شده اند.

مولوی گفت: مردم ایران با رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي با استقلال و عزت و بدون وابستگي به کشورهاي غربي در زمينه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي به پيشرفت رسيدند که اين موفقيت در گرو اين خودباوري بوده است.

وی افزود: مردم ولایتمدار کشور ایران اسلامی و شهرستان نهاوند  بار دیگر با حضور حماسه آفرین خود حماسه دیگر در راهپیمایی 22 بهمن سالجاری خلق خواهند تا بار دیگر با حضور باصلابت و باشکوه خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
 

کد خبر 2231578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha