۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

کلارنس سیدورف:

حذف از لیگ قهرمانان غم انگیز است

حذف از لیگ قهرمانان غم انگیز است

سرمربی تیم فوتبال میلان حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را غم انگیز خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال میلان که در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتلتیکومادرید با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود شب گذشته در دیدرا برگشت هم با حساب 4 بر یک شکست خورد و از صعود به دور یک چهارم نهایی بازماند.

"کلارنس سیدورف" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: پس از اینکه گل دوم را دریافت کردیم به لحاظ روانی به مشکل خوردیم. گل دوم آتلتیکومادرید چراغ  ما را خاموش کرد و انرژیمان را گرفت. رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برای ما اهمیت زیادی داشت و همچنین به لحاظ اقتصادی برای باشگاه مهم بود. ما در دیدار رفت بازی خوبی از خودمان نشان دادیم و در بازی برگشت هم نشان دادیم که می توانیم پا به پای آتلتیکو بازی کنیم. اما این موضوع در کل بازی ادامه پیدا نکرد.

سرمربی میلان در ادامه افزود: حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا غم انگیز است و بازیکنان خیلی ناراحتند. اما من اینجا هستم تا به آنها روحیه بدهم. ما باید واقع بین باشیم. در رقابتهای سری آ 11 بازی پیش روی تیم ماست و باید اعتقاد داشته باشیم که می‌توانیم در این رقابتها به موفقیت دست پیدا کنیم چراکه فقط همین یک تورنمنت را داریم.

کد خبر 2254755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha