۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

دست‌نشان در گفتگو با مهر:

شانسی برای صعود به لیگ برتری نداریم/ هر اتفاقی بیفتد، من را محروم می‌کنند!

شانسی برای صعود به لیگ برتری نداریم/ هر اتفاقی بیفتد، من را محروم می‌کنند!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه در بازی‌های پایانی لیگ دسته اول با هدف دفاع از نام و اعتبار این تیم به میدان می‌روند، گفت: با توجه به شرایط جدول و اختلاف امتیازی با دو تیم مشهدی، شانس برای صعود به لیگ برتر نداریم.

نادر دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شانس صعود تیم نساجی به رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر نمی کنم شانسی داشته باشیم. متاسفانه در هفته های گذشته به هر دلیلی فرصت هایمان را برای گرفتن امتیاز به راحتی از دست دادیم و امروز شانس بسیار کمی برای صعود به لیگ برتر داریم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنم این حداقل شانس هم از دست نرود افزود: هدفمان این است در سه هفته پایانی از نام و اعتبار نساجی دفاع کنیم حال شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشیم و یا در دسته اول بمانیم. در هر دو حالت حیثیت تیم نساجی برایمان مهم است و در هر مسابقه برای جبران نتایج گذشته و پیروزی به میدان می رویم.

سرمربی تیم نساجی اضافه کرد: متاسفانه همیشه سطح توقعات بسیار بالاتر از امکاناتی است که در اختیار تیم ها، کادر فنی و یا بازیکنان قرار می دهند. پس از حضور من نساجی 5 هفته نتایج خوبی گرفت اما هیچ حمایتی نشد و هیچ کس دستش را برای یاری به سمت ما دراز نکرد.

وی در ادامه یادآور شد: من به تنهایی و با تلاش بازیکنان تیم نمی توانم موفق شوم . درست است نساجی تماشاگران بسیار با تعصبی دارد اما برای موفقیت نیاز به حداقل امکانات نیز وجود دارد. متاسفانه برخلاف بسیاری از استانها، نه تنها مسئولان سیاسی و ورزشی استان به ما کمک نکردند بلکه شهرداری هم یک گام برای حمایت از تیم پیش نگذاشت.

دست نشان در ادامه خطاب به مسئولان استان مازندران تاکید کرد:  اگر می خواهیم فوتبال استان نماینده ای در لیگ برتر داشته باشد باید بسیجی همگانی داشته و از تیم کاملا حمایت کنیم اتفاقی که امسال رخ نداد و من و بازیکنان نتوانستیم جور سایرین را بکشیم. وقتی شهرداری حتی یک توپ هم برای تمرین کردن به ما نمی دهد و یا مسئولان فکری به حال تیم نمی کنند چطور می توان به جنگ تیم های متمول که مورد حمایت مسئولان استان خود هستند رفت.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سئوال که آیا قصد ادامه همکاری با تیم نساجی را دارد تصریح کرد: من عاشق نساجی و شهرم هستم و می خواهم به قائمشهر و فوتبال استانم کمک کنم اما اگر فصل آینده هم شرایط به همین نحو باشد مطمئنم بیرون بنشینم بهتر از این است که هواداران عاشق این شهر را زجر دهم. نساجی جزو تیم هایی است که در همه جای ایران هوادار دارد اما باید مسئولان کمک کنند تا بیش از این شاهد ناراحتی هواداران این تیم نباشیم.

دست نشان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم برای فصل آینده اتفاقات مثبتی برای تیم رخ دهد تا من هم انگیزه ماندن داشته باشم و بتوانم کاری کنم تا بعد از سالها استان مازندران به تیم نساجی به سطح اول فوتبال ایران رسیده و لیگ برتری شود.

وی در ادامه در مورد دیدار روز جمعه این تیم با پرسپولیس هم گفت: برای همکاری با پرسپولیس و هماهنگی هایی که از سوی هیات فوتبال استان صورت گرفت بازی ما با الوند  به جای جمعه در روز پنجشنبه برگزار می شود و ما یک روز بعد از این دیدار با پرسپولیس بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم نساجی در پایان درباره محرومیتش که روز گذشته از سوی مسئولان کمیته انضباطی اعلام شد تاکید کرد: در دقایق پایانی دیدار با گیتی پسند به خاطر فشار بازی و شعارهایی که چند تماشاگرنما سر دادند به داور چهارم گفتم می خواهم روی سکوها بروم در آن دقایق اتفاقاتی افتاد که من در آنها نقشی نداشتم ولی بعد از بازی داور گفت برای شما و یکی از بازیکنانتان کارت قرمز ثبت کرده ام من فکر می کردم این محرومیت به خاطر بازی با گیتی پسند است نه سیاه جامگان و باید از کمیته انضباطی در این خصوص سئوال کنم. متاسفانه در شهر هر کس تخلفی می کند سراغ من می آیند و در حالی که اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده محرومم می کنم.

کد خبر 2255178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha