۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵

صفرزاده:

جلوگیری از هزینه های غیرضرور در دستورکار مدیران آذربایجان غربی قرار گیرد

جلوگیری از هزینه های غیرضرور در دستورکار مدیران آذربایجان غربی قرار گیرد

ارومیه – خبرگزاری مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي خواستار پرهيز از تبذير و اسراف و جلوگيري از ريخت و پاش همراه با كاهش هزينه هاي غيرضرور از سوی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر صفرزاده عصر چهارشنبه در همایش بزرگداشت هفته کار و کارگر با اشاره به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" اظهارداشت: این خصایص مهمترين مواردي است كه در سال 93 و در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي بايد مدنظر مديران و مسئولان و كاركنان دستگاههاي اجرايي دراستان قرار گيرد.

وی ضمن تبريك هفته كار و كارگر و فرا رسيدن هفته معلم اظهار داشت: كارگران پيش قراولان عرصه شكوفايي و سازندگي هستند كه شبانه روز در عرصه خدمت رساني به مردم مجاهدت مي‌كنند.

صفرزاده بر ضرورت نهادينه سازي الگوي مصرف صحيح در جامعه تاكيد كرد و افزود: براي كمك به صنعت ملي و ارتقاي ظرفيت هاي بخش توليد در كشور بايد زمينه هاي حمايت از توليدكنندگان داخلي فراهم شود كه يكي از راهبردهاي موثر در اين موضوع، اصلاح الگوي مصرف در جامعه است.

وی آموزش و فرهنگ سازي را زيربناي تحقق مديريت جهادي در كشور عنوان كرد و گفت: مديران و مسئولان و متوليان بخش فرهنگ و آموزش استان بايد با برنامه ريزي و اتخاذ تدابير لازم، بسترهاي لازم براي تحقق و تبلور مديريت جهادي را در جامعه فراهم نمايند.

صفرزاده  در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبيين رويكردهاي اصلي دولت يازدهم ادامه داد: اشتغال‌زايي، كارآفريني، بهبود فضاي كسب و كار و رونق اقتصادي از جمله مهمترين سياست هاي پيش روي دولت تدبير و اميد است كه اميد مي رود با مشاركت مردم و همت مسئولان، اين اهداف متعالي عملياتي شوند.

در مراسم گراميداشت هفته كار و كارگر با حضور و جمعي از مديران و مسئولان استان، از 19 كارگر نمونه شركت توزيع نيروي برق و 4 تن از فعالان مركز آموزش فني و حرفه اي استان با اهداي لوح و هدايايي تجليل شد.

در ادامه اين مراسم با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي، مركز آموزشي جوار كارگاهي شركت توزيع نيروي برق استان افتتاح و به بهره برداري رسيد.

کد خبر 2282347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha