۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸

همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي برگزار می شود

همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي برگزار می شود

دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور توسط پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران در تاريخ 21 خرداد سال جاري برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور با هدف تبادل دستاوردها و تجربيات با جامعه علمي كشور، آشنايي با ايده‌ها و فرصت‌هاي جديد جهت بهبود عملكرد فناوري اطلاعات و ايجاد بستري جهت به اشتراك‌گذاري دستاوردهاي مراكز علمي كشور در زمينه فناوري اطلاعات برگزار مي‌شود.

محورهاي اين همايش شامل معرفي نوآوري‌ها، دستاوردها، و ابتكارات انجام شده در حوزه فناوري اطلاعات در مراكز علمي كشور، مورد‌كاوي‌ها (Case Studies) و نمونه‌سازی‌ها (Pilots) از فناوري اطلاعات در مراكز علمي كشور، به‌روش‌هاي (Best Practices) فناوري اطلاعات تجربه شده در مراكز علمي كشور و خدمات فناوري اطلاعات پياده‌سازي شـده در مراكز علـمي و قابـل ارائـه به مراكز ديگر خواهد بود.

در همین حال تجاری‌سازی، کارآفرینی و صادرات خدمات فناوری اطلاعات، فرآیندها، معماری ها و زیرساخت‌های موفق خدمات فناوری اطلاعات، راه حل‌هاي فناوري اطلاعات در مقابل مشكلات فرهنگي، اقتصادي، ترافيكي و نیز مستندسازی، آموزش و فرهنگ سازی پذیرش فناوری اطلاعات از دیگر محورهای این همایش است.

این همايش به عنوان مهم‌ترين و موثرترين محفل علمی کشور، با گردآوردن همه اندیشمندان، صاحب‌نظران و پژوهشگران ملی در زمینه فناوري اطلاعات کانونی را برای تبادل آرا و ارائه دستاوردهاي جديد سازمان‌ها و نهادهاي فعال در این عرصه فراهم می‌سازد.

مهلت ارسال دستاوردها دوم خرداد و ثبت نام مرحله اول اول خرداد و ثبت نام مرحله دوم 16 خردادماه است.

کد خبر 2283704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha