۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳

پیگیری مهر/

جسد کودک سه ساله همچنان در زاينده‌رود پنهان است/ جستجو توسط 300 نفر از روستاییان

جسد کودک سه ساله همچنان در زاينده‌رود پنهان است/ جستجو توسط 300 نفر از روستاییان

شهرکرد - خبرگزاری مهر: در حالیکه تلاش گسترده ای برای جستجوی جسد کودک سه ساله در رودخانه زاینده رود در حال انجام است اما تاکنون پسر بچه پیدا نشده و جستجو همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، زاینده رود رودخانه پر آب در استان چهارمحال و بختیاری است  و برخلاف اینکه این رودخانه در استان اصفهان بدون آب است اما در استان چهارمحال و بختیاری دارای جریان و شدت و تلاطم بالایی است به طوری که ورود به آن احتمال غرق شدن را در پی دارد.

چندی پیش به علت بی احتیاطی خانواده ای در یکی از روستاهای حاشیه زاینده رود(روستای مارکده) در شهرستان سامان کودک سه ساله ای به نام ابوالفضل عرب وارد رودخانه می شود و در پی شدت آب این کودک سه ساله توسط جریان اب برده می شود و موجب غرق شدن ان می شود.

در پی اطلاع خانواده به ارگانهای مربوطه ماننند پلیس، فرمانداری و هلال احمر تلاش برای جستجوی جسد این کودک سه ساله آغاز می شود اما بعد ازطی بیش از یک هفته جسد این کودک پیدا نشده و همچنان در رودخانه زاینده رود قرار دارد.

در راستای پیدا کردن این کودک دریچه های سد زاینده برای کاهش آب در رودخانه و تسهیل در جستجو انجام شد وبیش از300 نفر از اهالی روستاهای مختلف کنار زاینده رود در شهرستان سامان به کمک نیروهای جستجوگر هلال احمر آمدند اما این کودک سه ساله همچنان پیدانشده و تلاش برای جستجوی آن ادامه دارد.

تلاش 300 نفر از اهالی منطقه برای جستجوی جسد

فرماندار شهرستان سامان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: جسد ابوافضل عرب تاكنون پيدا نشده است.

سعيد صالحي با اشاره به اينكه جسد ابوالفضل هنوزدر رودخانه زاينده رود است، اظهار داشت: از محل غرق شدن ابوالفضل تا آخرين نقطه شهرستان توسط ده ها اكيپ غواص و غريق نجات بررسي و شناسايي شده است.

وي افزود: آب درياچه سد زاينده رود به مدت يك روز كاري بسته شد و با حدود 300 نفر از اهالي روستا و روستا هاي همجوار نقطه به نقطه تجسس صورت گرفت اما موفق به كشف جسد تاكنون نشده ايم.

صالحي با بيان اينكه گم شدن جسد در رودخانه زاينده رود در سال گذشته نيز اتفاق افتاده است، بيان داشت: در سال هاي گذشته تا پيدا شدن و كشف جسد زمان بسیاری طول كشيده است.

فرماندار شهرستان سامان اذعان داشت: اميدواريم با ادامه برنامه ها و پيگيري ها به صورت مقطعي بتوانيم جسد را كشف كنيم.

کد خبر 2290412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha