۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۴۵

درخشش‌فر در گفتگو با مهر:

دو و میدانی‌كاران قم در ليگ برتر با حريفان رقابت مي‌كنند

دو و میدانی‌كاران قم در ليگ برتر با حريفان رقابت مي‌كنند

قم - خبرگزاري مهر: نايب رئيس هيئت دووميداني استان قم گفت: دو و میدانی‌كاران قمي كمتر از پنج هفته ديگر در فصل جديد پيكارهاي ليگ دو و ميداني مردان باشگاه‌هاي كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.

اصغر درخشش‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي كادر فني تيم ملي دو و ميداني كشورمان قرار است با حضور چهره‌هاي شاخص دو و ميداني كشور و مدعيان عضويت در تيم ملي در قالب تيم‌هاي مختلف باشگاهي اين رشته، فصل جديد مسابقات لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌هاي كشور از حدود پنج هفته ديگر يعني دقيقا از روز پنجم تیرماه رسما آغاز شود.

وي اضافه كرد: بر اساس برنامه ريزي کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی برگزاری مرحله اول فصل جديد مسابقات قهرماني لیگ برتر دووميداني مردان باشگاه‌هاي کشور در روزهاي پنجم و ششم تیرماه سال جاری صورت مي‌گيرد و بر همين اساس دووميداني‌كاران قم خود را آماده اعزام به اين پيكارها مي‌كنند.

نايب رئيس هيئت دووميداني استان قم بيان داشت: در حالي كه تغییراتی اندكي نيز در نحوه و جزئیات برگزاری مسابقات فصل جديد ليگ برتر دو و ميداني صورت گرفته است، قرار شده مسابقات لیگ برتر دو و ميداني در فصل جاری به درخواست باشگاه‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، با توجه به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی در 3 مرحله برگزار می‌شود در حالي كه هر مرحله 2 روزه پیگیری خواهد شد.

وي اضافه كرد: همچنين در جلسه هماهنگي برگزاري اين رقابت‌ها قرار شده تیم‌های حاضر در لیگ برتر دو و ميداني باشگاه‌هاي كشور حداقل با 10 ورزشکار و حداکثر با 30 دونده در رقابت‌هاي مواد و رشته‌هاي مختلف شرکت کنند، ضمن اينكه هر تیم حاضر در ليگ امسال باید ترکیب خود را براساس ورزشکارانی انتخاب کند که واجد شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر محسوب مي‌شوند.

درخشش‌فر افزود: با توجه به اعلام شرايط برگزاري فصل جديد مسابقات ليگ برتر دو و ميداني باشگاه‌هاي كشور از سوي کمیته مسابقات به خصوص راجع به نفرات واجد شرایط حضور در اين دوره، این نفرات شامل 10 ورزشکار برتر هر ماده در سال 92 و 8 نفر برتر هر رشته در مسابقات آغاز فصل دو و ميداني كشور در سال 93 ، به همراه 3 ورزشکار آزاد هستند.

وي در پايان ياد آور شد: همچنين نخستین مرحله از مسابقات لیگ برتر بانوان نیز 15 و 16 خرداد ماه برگزار خواهد شد و دو مرحله بعدی مرداد ماه پیگیری می شود و تصميم هيئت دو و ميداني استان قم اين است كه امسال هر دو تيم مردان و بانوان قم در ليگ برتر كشور حضور يابند.
 

کد خبر 2296208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha