۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور از طرح‌های ورزشی سنندج بازدید کرد

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور از طرح‌های ورزشی سنندج بازدید کرد

سنندج – خبرگزاری مهر: در راستای بررسی وضعیت پروژه های ورزشی موجود کردستان، مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی كشور از پروژه های ورزشی شهرستان سنندج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان استانی مدير عامل شركت توسعه، تجهيز و نگهداري اماكن ورزشي از وضعيت پروژه هاي نيمه تمام ورزشي شهرستان سنندج بازديد و از نزديك در جريان روند امور قرار گرفت.

مدير عامل شركت توسعه، تجهيز و نگهداري اماكن ورزشي كشور در اين بازديد اظهار داشت: اتمام پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالا یکی از اولویت های کاری این شرکت است و با توجه به نیاز استان کردستان به ساخت و اتمام مجموعه های ورزشی انتظار می رود در کمترین زمان ممکن تعدادی از پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند به بهره برداری برسد.

در جریان این بازدید از پروژه سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان بازدید شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 300 میلیون تومان در سال 91 تحویل شرکت نسنار شده است.

این طرح در حال حاضر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان به آن اعتبار اختصاص یافته و با توجه به اینکه 9 سال است که از عمر آن می گذرد انتظار می رود با تخصیص اعتبارات ویژه در سال 94 به بهره برداری برسد.

در ادامه از سالن سرپوشیده دومیدانی این مجموعه ورزشی با 10 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید شد و با توجه به پیش پرداخت 600 میلیون تومانی و خرید تجهیزات برای احداث آن نياز به تخصیص اعتبار در آینده نزدیک وضعیت اين پروژه را مشخص می كند.

در جریان این بازدید معاون عمرانی استاندار در جلسه ای اولویت کاری استان را اتمام پروژهای با پیشرفت فیزیکی بالا دانست و عنوان كرد: انتظار می رود با تخصیص اعتبارات ویژه در آینده نزدیک شاهد تحول در پروژه های ورزشی استان کردستان باشیم.

کد خبر 2327559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha