۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳

احمدی:

اعتبارات کمیته امداد استان ایلام 15 درصد افزایش یافته است

اعتبارات کمیته امداد استان ایلام 15 درصد افزایش یافته است

ایلام - خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: اعتبارات کمیته امداد استان ایلام 15 درصد افزایش یافته است.

علی حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال یک هزار میلیارد ریال اعتبار به این نهاد برای ارائه خدمات به مددجویان زیر پوشش اخصاص یافته که از 15درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

و بیان داشت: پنج هزار و 500 فرصت شغلي از سال گذشته تاکنون براي مددجويان زيرپوشش اين نهاد در استان ايلام ايجاد شده است و این طرح هاي مختلف در بخش هاي کشاورزي، دامداري، صنعت، کسب و کار، قاليبافي و خدماتي در اختيار مددجويان زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) ايلام قرار گرفته است.

وي افزود: تسهيلات لازم براي اجراي طرح هاي مختلف در بخش هاي کشاورزي، دامداري، صنعت، کسب و کار، قاليبافي و خدماتي در اختيار مددجويان زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) ايلام قرار گرفته است.

احمدی تصریح کرد: کميته امداد امام خميني استان ايلام خوشبختانه فعال ترين سازمان در زمينه اشتغال و خودکفايي بویژه در زمينه توسعه صنعت فرشبافي در اين استان است.

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) ايلام از آغاز کار ساخت 26 واحد مسکوني براي ايتام مددجوي زيرپوشش اين نهاد در استان خبر داد و بيان داشت: ساخت اين واحدهاي مسکوني براي ايتام نيازمند همزمان با ميلاد کريم اهل بيت(ع) در مناطق مختلف استان به مشارکت افراد نيکوکار اجرايي شده است.

احمدي يادآور شد: 11 واحد مسکوني امسال تاکنون براي ايتام ايلامي بي سرپرست با مشارکت نيکوکاران ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: اعتبارات کمیته امداد استان ایلام در قالب 120 نوع خدمت از جمله در حوزه های گوناگون حمایت، سلامت، زندگانی، اشتغال، فرهنگی، مسکن و ازدواج برای مددجویان هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: 425 میلیارد و 568 میلیون ریال از این بودجه در حوزه حمایت و سلامت خانواده و کمک زندگی و مابقی معادل 57 درصد مجموع اعتبار، امسال در حوزه توانمندسازی خانواده های زیرپوشش هزینه می شود.
 

کد خبر 2332735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha