۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۶

عباسی:

11 نفر در دریای مازندران غرق شدند

11 نفر در دریای مازندران غرق شدند

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات عید سعید فطر 11 نفر در سواحل دریای استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباسی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث ساختمان اداری پزشکی قانونی در ساری افزود: در تعطيلات عيد سعید فطر (هفتم تا دهم مرداد 1393) تعداد 11 نفر(همگی مرد) بر اثر غرق شدگي در سواحل دریای مازندران جان خود را از دست دادند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه كه همگي اين افراد با وجود توصيه ها و هشدارهاي مكرر، محدوده هاي ايمن سازي نشده و خارج از طرح را براي شنا انتخاب كرده بودند ، تصریح کرد: از اين تعداد هفت نفر در شهرستان محمودآباد و شهرهای چالوس،‌ عباس‌آباد،‌ رامسر و فريدونکنار هر کدام یک نفر جان خود را از دست داده ا‌ند.

عباسی با اشاره به اینکه حدود 92درصد از غرق شدگان غیر بومی و از استان تهران هستند افزود: حدود 60درصد از ساعت غرق شدگان از 17 عصر تا نیمه شب اتفاق افتاده است.

به گزارش مهر، پروژه احداث ساختمان اداري ، آزمايشگاه و تشريح پزشكي قانوني شهرستان ساري از مصوبات سفر دوم رياست جمهور است كه در زميني به مساحت 22 هزار متر مربع در بيستم ارديبهشت سال 1391با حضور رياست سازمان پزشکی قانونی کشور كلنگ زني شد كه در حال حاضر 60درصد رشد فيزيكي داشت.

کد خبر 2342637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha