۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

به مناسبت هفته دولت/

33 طرح عمرانی و خدماتی در شهرهای جنوب آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی شد

33 طرح عمرانی و خدماتی در شهرهای جنوب آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی شد

ارومیه- خبرگزاری مهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی با حضور معاونان استاندار 33 طرح عمرانی و خدماتی کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صبح یکشنبه 23 طرح عمراني در شهرستان شاهين دژ با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي افتتاح شد.

نادر صفرزاده در مراسم افتتاح اين پروژه ها ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و گراميداشت ياد و خاطره شهیدان انقلاب بويژه شهیدان خسروزاده و آذین پور اظهار داشت: جانفشاني و فداكاري شهداي انقلاب و دوران دفاع مقدس باعث شده كه امروز ما بدون دغدغه بتوانيم شاهد افتتاح و بهره برداري پروژه های متعدد و رشد و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به ايستادگي و ولایتمدار بودن مردم شاهين دژ نيز گفت: شهرستان شاهین دژ در دفاع مقدس شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و همیشه مردم ولایتمدار و مومن اين شهرستان در تمامی صحنه های انقلاب با حضور حماسي خود ثابت کردند که همواره پشتيبان نظام مقدس اسلامي هستند.

وي در ادامه به خدمات دولت در عرصه هاي مختلف اشاره کرد و گفت: تلاش درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، کاهش تورم از طريق ارائه بسته های حمایتی در حوزه اقتصادی و تلاش در جهت رفع تحریم ها از مهمترين اقدامات و فعالیتهای دولت تدبیر و امید در يكسال گذشته بوده است.

صفرزاده اضافه كرد: بعد از انقلاب اسلامی استکبارجهانی با تحمیل جنگ به ملت ايران به نتیجه نرسید در نتیجه بزرگترین تحریم ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال كرد اما با رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، تلاش مسئولان و همراهي مردم امروز در آستانه عبور از اين وضعيت و رشد و بالندگي ايران اسلامي هستيم.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي یادآور شد:هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و معرفي خدمات نظام و دولت به مردم می باشد، چراکه تبیین عملکرد نظام به مردم باعث ایجاد نشاط و ارتقاي روحیه اعتماد به نفس در جامعه می شود.

 فرماندار شهرستان شاهین دژ نيز در اين مراسم گفت: هفته دولت فرصتی ارزشمند براي معرفي خدمات دولت و تجليل از خادمين و اسوه هاي خدمتگزاري است.

حسین عباسی همچنين گفت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را می نماید تا مشکلات و مطالبات به حق مردم را رفع کند و علیرغم تحریم ها و مضایقه مالی که مردم کاملا آگاه هستند تلاش کرده تا تنزل در خدمت وجود نداشته باشد.

وی افزود: دولت خوشبختانه پروژه های و طرح هاي خوبی را در يكسال گذشته رقم زده است که از آن جمله می‌توان به مهار تورم لجام گسیخته، پیش نویس طرح مسکن اجتماعی، اهتمام به اتمام مسکن مهر، کاهش نرخ تورم و ارائه بسته های حمایتی در حوزه سلامت اشاره کرد.

بهره برداري و كلنگ زني چندين طرح عمراني به مناسبت هفته دولت در مهاباد

معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار آذربايجان غربي همزمان با هفته دولت در سفر به شهرستان مهاباد، چندين طرح و پروژه عمراني را در اين شهرستان افتتاح كرد.

451 واحد مسكن مهر و مسكن خودمالكي با بيش از 130ميليارد ريال اعتبار، پروژه احداث پل کوی فجر با 8750 ميليارد ريال اعتبار، مدرسه 12کلاسه تیز هوشان با صرف 20 ميليارد ريال اعتبار و پارک خانواده با صرف 6000 ميليارد ريال اعتبار در اين شهرستان افتتاح شد.

برای حداث 451واحد مسکن مهر ومسکن خود مالکی شهرستان مهاباد مجموعا 13میلیارد و330میلیون تومان هزینه شده است.

پروژه احداث پل كوي فجر مهاباد بزرگترین پل باکسی بتنی آذربایجان غربی است كه با 40 متر طول و 23 متر عرض، روی رودخانه یرغو این شهر احداث شده و مناطق فجر و شهرک دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد را به هم متصل می کند.

پارك خانواده مهاباد نيز اولین بوستان خانواده اين شهرستان است كه با 43 هزار و 800 مترمربع مساحت به بهره‌برداری رسید. این بوستان در خیابان محمد قاضی و در کنار مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی نگین این شهر و در حاشیه رودخانه مهاباد احداث شده است.

همچنين معاون استاندار در ادامه سفر خود به شهرستان مهاباد، كلنگ احداث تصفيه خانه آب شرب اين شهرستان را بر زمين زد که براي احداث اين پروژه، 42 ميليارد و 800 ميليون تومان اعتبار پيش بيني شده است.

این تصفیه خانه پس از احداث، ظرفیت تصفیه 750 لیتر بر ثانیه را داشته و می تواند 64 هزار و 800 مترمکعب آب را در شبانه روز تصفيه کند. این میزان آب تصفیه شده می تواند آب مصرفی بیش از 246 هزار نفر را تامین کند.

امسال به مناسبت هفته دولت در شهرستان مهاباد، 15پروژه عمران شهری با هزینه 17میلیارد و69میلیون و350هزار تومان افتتاح و و4پروژه با اعتبار 6میلیارد و700میلیون تومان نيز کلنگ زنی شد.

بهره برداري از طرح هاي عمراني سردشت با حضور معاون سياسي و امنيتي

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي همزمان با هفته دولت در سفر به شهرستان سردشت، طرح ها و پروژه هاي عمراني اين شهرستان را افتتاح كرد.

پروژه اصلاح تقاطع خیابان شهید علیپور، احداث مخزن 1000 متر مکعبی جدید الاحداث تامین آب شهر ربط، زیباسازی محوطه ساختمان شهرداری، بازسازی ساختمان شهرداری، احداث سالن کنفرانس شهرداری و همچنين تعریض و اصلاح شیب و ساماندهی خیابان شهید علیپور حد فاصل پارک لاله تا سه راه مراغان از جمله پروژه های شهرداری سردشت بودند که به مناسبت هفته دولت با حضور معاون استاندار به بهره برداری رسیدند.

همچنين با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي، پروژه احداث خیابان ورگیل در روستای نلاس شهرستان سردشت افتتاح شد، این پروژه از سال 91 شروع  و اعتبار هزینه شده برای آن در مجموع 242 میلیون تومان مي باشد که از این مبلغ 142 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تامين شده است.

رادفر در ادامه سفر خود به شهرستان سردشت، كلنگ پروژه احداث شهرک صنفی ربط (شهرک صنعتگران و مشاغل دارای آلاینده  های صوتی و هوا) و پروژه اتصال بلوار سربازان گمنام به ورودی شهر سردشت را نيز بر زمين زد.

شهرک صنفی ربط (شهرک صنعتگران و مشاغل دارای آلاینده  های صوتی و هوا) با مشارکت بخش خصوصی با  اعتبار 80 میلیارد ریال در مساحت 2 هکتار  احداث مي شود.

پیش بینی مي شود،  پروژه اتصال بلوار سربازان گمنام به ورودی شهر سردشت نيز با 380 متر طول و 60 متر عرض در شهریور ماه سال 94 به بهره برداری برسد.

کد خبر 2361059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha