۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

رحیمی:

پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندارقزوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با مشارکت اقشار مردم پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور تبيين طرح توسعه و حمايت از مشاركت هاي مردمي و سازمانهاي مردم نهاد استان و ايجاد حساسيت در مديران دستگاه هاي اجرايي جلسه ای با حضور ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی مديران دستگاهها تشكيل شد.

ایوب رحیمی در این مراسم اظهارداشت: گسترش فرهنگ پيشگيري با مشاركت اقشار مختلف جامعه امری ضروری است که نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: از دستگاه هاي اجرايي انتظار می رود موضوع پيشگيري از سوءمصرف موادمخدر را بر اساس این طرح در اولويت برنامه ريزي هاي خود قرار داده و زمينه همكاري و جلب مشاركت هاي مردمي و سازمان هاي مردم نهاد را در اين زمينه هموار کنند.

در ادامه این جلسه حسن کاشی مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري نیز اظهارداشت: یکی از موثرترین راهکارهای اجرایی در جهت ارتقاي فرهنگ پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها در جامعه به ویژه در بین گروه های اجتماعی، استفاده از ظرفیت های مردمی است .

وی افزود: در همین راستا انجام فعالیت های فرهنگی با هدف پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها برای گروه های مختلف جامعه ، با توجه به تفاوت های فردی مخاطبان از حیث  سطح علمی، آگاهی های پایه، شرایط محیطی، تعلقات گروه ها  و... بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد.

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري  با تاکید بر ضرورت بهره گیری از کلیه ظرفیت های مردمی و نیز ایجاد سمن های خاص  برای تحقق اهداف مورد نظر پیشگیری ادامه داد: هدف از این طرح  ظرفیت سازی جهت توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهاي مردم نهاد با رويكرد ترويج فرهنگ پیشگیری ازسوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها و  حمایت از سازمان هاي  مردم نهاد فعال موجود در این زمینه است.

وی در پایان بر فعال سازی واستفاده بهینه از ظرفیت های مردمي موجود در دستگاه های اجرایی با هدف پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر به عنوان یکی دیگر از اهداف این طرح تاکید کرد.

کد خبر 2394021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha