۸ آبان ۱۳۹۳، ۹:۳۸

مقدم:

30 ناشر در نمایشگاه کتاب زنجان شرکت کرده‌اند

30 ناشر در نمایشگاه کتاب زنجان شرکت کرده‌اند

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 30 ناشر در نمایشگاه کتاب استان زنجان شرکت کرده اند و در این نمایشگاه 3 هزار جلد کتاب قابل عرضه به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مقدم شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در دبیرستان امبیر کبیر افزود: این نمایشگاه در یک محیط فرهنگی برگزار شده تا دانش آموزان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا شوند.  

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه اعلام کرد و ادامه داد: در راستای ترویج امر کتاب و کتابخوانی کتاب‌ها با تخفیف 50 درصد به خریداران عرضه خواهد شد.

مقدم تاکید کرد: دراین نمایشگاه قیمت کتاب‌ها مناسب خواهد بود تا مردم بتوانند خرید کنند.

مدیر کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: توجه به امر کتاب خوانی در جامعه باعث توسعه همه جانبه جامعه می‌شود بنابراین باید امر کتاب خوانی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

مقدم افزود: در مدارس باید کتاب‌ها متناسب با شرایط و سن دانش  آموزان در مدارس باشد تا بتوانند از آنها به خوبی استفاده کنند و شور و شوق لازم برای کتاب خوانی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: اگر در مدارس کتابخانه‌ها فعال شود فکر و ذهن دانش آموزان هم باز و توسعه پیدا می‌کنند و بهتر می توانند به سمت تحقیق وپژوهش بروند بنابراین امر کتابخوانی بسیار اهمیت دارد.

مقدم افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های درسی دانش آموزان، کتابهای علمی، کتاب قرآن به شش زبان دنیا و آثار حضرت امام خمینی(ره) در این نمایشگاه قابل عرضه است.

این نمایشگاه از 7 آبان ماه شروع و تا 6 آذرماه به مدت یکماه ادامه دارد و مردم می توانند همه روز از ساعت 9 صبح تا 21 شب بازدید کنند.

کد خبر 2412697

برچسب‌ها