۸ آبان ۱۳۹۳، ۹:۴۹

تقاطع غيرهمسطح شهرك بعثت سنندج افتتاح شد

تقاطع غيرهمسطح شهرك بعثت سنندج افتتاح شد

سنندج – خبرگزاري مهر: با برگزاری مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، تقاطع غيرهمسطح شهرك بعثت سنندج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه و طي مراسمي با حضور استاندار كردستان و جمعي از مديران استان و شهرستان پروژه تقاطع غيرهمسطح شهرك بعثت سنندج افتتاح شد.

شهرداري سنندج كه اين پروژه با هدف روان‌سازي ترافيك و كاهش بار بلوار معلم احداث كرده است در مجموع اعتباري بالغ بر 10 ميليارر تومان را هزينه كرده است.

شهردار سنندج در اين مراسم با اشاره به اهميت بهره برداري از اين پروژه بيان كرد: يكي از اولويت هاي كاري شهرداري سنندج كار جهادي است و در همين راستا تلاش مي شود كه با اين رويكرد زمينه براي افتتاح پروژه هاي نيمه تمام فراهم شود.

كامياب شادمان افزود: اين پروژه يكي از نيازهاي اصلي براي كاهش ترافيك و همچنين روان كرد تردد وسائل نقليه در شهر سنندج بود كه خوشبختانه با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته زمينه براي تسريح در احداث و بهره برداري آن فراهم شد.

وی با اشاره به مساحت 9 هکتاری این پروژه، 3.5 هکتار از آن را فضای سبز عنوان كرد و افزود: با افتتاح این طرح 10 سانتیمتر به سرانه فضای سبز شهر افزوده می‌شود و انتظار داريم كه زمينه براي جبران كمبودهاي فضاي سبز نيز در شهر سنندج بيش از گذشته فراهم شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه با همكاري شوراي اسلامي شهر سنندج و ساير مديران دولتي بايد زمينه براي توسعه شهر فراهم شود، گفت: بدون شك تلاش در راستاي توسعه زيرساخت هاي شهر سنندج يك نياز لازم و ضروري است و شهرداري نيز در اين زمينه تلاش مي كند تا از تمامي ظرفيت هاي در اختيار خود استفاده كند.

در جريان برگزاري اين مراسم معاون فني شهردار سنندج نيز توضيحاتي در خصوص پروژه را ارائه كرد و سپس استاندار كردستان نيز سخنراني كرد و خواستار تلاش در راستاي كاهش مسئله ترافيك در سنندج شد.

کد خبر 2412700

برچسب‌ها