۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

حجت الاسلام فراتي:

بالاترين امر به معروف و نهي از منكر مبارزه با استكبار جهاني است

بالاترين امر به معروف و نهي از منكر مبارزه با استكبار جهاني است

دامغان - خبرگزاري مهر: معاون قضايي سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور گفت: بالاترين امر به معروف و نهي از منكر مبارزه با استكبار جهاني و غده سرطاني به نام رژيم صهيونيستي و دفاع از مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلي فراتي شامگاه چهارشنبه در همايش بزرگ امر به معروف و نهي از منكر با عنوان مبارزه با فساد و سلامت اداري در جمع بسيجيان، فرماندهان و پرسنل نيروهاي نظامي و انتظامي و ضابطان قضايي شهرستان دامغان در محل سالن همایش های سپاه ناحيه این شهرستان اظهار داشت: تا وقتي در جامعه از حرام اجتناب نشود بسياري از مفسده ها كنار نخواهد رفت.

وي با بيان اينكه امروز بايد فريضه مقدس و با ارزش امر به معروف و نهي از منكر را در جامعه ترويج و گسترش دهيم و در انجام اين فريضه هيچ كوتاهي نبايد صورت گيرد تصريح كرد: امر به معروف و نهي از منكر از هر زماني زنده تر است و اينكه گفته مي شود اين فرضيه بايد احياء شود بيان آن درست نيست.

امروز شمر و يزيد زمان نتانياهو و سران رژيم صهيونستي است

معاون قضايي سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور با اشاره به بخشي از سخنان استاد شهيد مرتضي مطهري در باب امر به معروف و نهي از منكر افزود: امروز شمر و يزيد زمان نتانياهو و سران رژيم صهيونستي است كه در حمله به نوار غزه زن و كودكان بي گناه را قتل عام كرد و چشم سران عرب به اين كشتارهاي بي رحمانه كور و بسته بود.

وي يادآور شدفراتي به بحث تصويب قانون امر به معروف و نهي از منكر در مجلس شوراي اسلامي پرداخت و اظهار داشت : اگر قانون امر به معروف و نهي از منكر در سال اول انقلاب تصويب مي شد امروز ما ضمتنت اجرايي آن را مشاهده و تجربه مي كرديم نه اينكه پس از ۳۵ سال از پيروزي انقلاب اين قانون تصويب شود.

وي اضافه كرد: قانون امر به معروف و نهي از منكر بايد به نحوي تصويب شود كه موانع را از سر راه بردارد و از پشتيباني خوبي نيز برخوردار شود.

۲۵ دستگاه اجرايي متولي اجراي امر به معروف و نهي از منكر

معاون قضايي سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور با بيان اينكه تصويب قانون خوب است ولي اجراي درست آن بهتر است افزود: قانون امر به معروف و نهي از منكر بايد به خوبي در جامعه اجرا شود و به فراموشي سپرده نشود.

فراتي با بیان اینکه ۲۵ دستگاه اجرايي كشور متولي اجراي امر به معروف و نهي از منكر هستند تصريح كرد: اين دستگاه ها بايد تلاش كنند اين فريضه مقدس به خوبي در جامعه اجرا شود.

وي اضافه كرد: شهداي امر به معروف و نهي از منكر در جمهوري اسلامي ايران به تعداد شهداي كربلا رسيده است و اين شهدا الگوهاي صبر و استقامت در جامعه هستند.

فراتي به بحث مبارزه با فساد و سلامت اداري اشاره داشت و گفت: سلامت اداري يك بعد كار است و مهم آن است كه سوء تدبيرها بايد اصلاح شود.

ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر دامغان مكان مستقل ندارد

فرمانده سپاه ناحيه دامغان نيز در اين همايش با اظهار اینکه ستاد احياء امر به معروف ونهي از منكر اين شهرستان مكان مستقلي ندارد كه به یک مشكل تبدیل شده است، افزود: ما را در سازماندهي نيروها و اجراي برنامه هاي منسجم با مشكل مواجه كرد.

سرهنگ پاسدار سيد محمدرضا حسيني اضافه كرد: ستاد احياء امر به معروف ونهي از منكر شهرستان دامغان ۴۵ روز يكبار به رياست امام جمعه اين شهرستان تشكيل جلسه مي دهد كه از ابتداي سالجاري تاكنون سه جلسه تشكيل شد.

وی اجراي مشترك طرح تذكر لساني با حضور نيروي انتظامي و بسيجيان در اين شهرستان را يكي از مهمترين برنامه هاي اين ستاد بيان كرد.

در اين همايش كه رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح و دادستان نظامي استان سمنان نيز حضور داشتند از فعالان حوزه امر به معروف و نهي از منكر شهرستان دامغان با اهداي لوح و جوائزي تقدير شد.

هفته احياء امر به معروف و نهي از منكر از اول تا هفتم محرم است.

کد خبر 2412745

برچسب‌ها