۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹

سردار اشتري خبر داد:

بررسی سلامت اداری نیروی انتظامی در استان ها/ ارزیابی عملکرد ناجا با نظرسنجی مردمی

بررسی سلامت اداری نیروی انتظامی در استان ها/ ارزیابی عملکرد ناجا با نظرسنجی مردمی

بجنورد- خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با تأکید بر برخورد با متخلفان این نهاد و ارتقای سلامت اداری نیروی انتظامی از بررسی سلامت اداری نهاد نیروی انتظامی استان های مختلف کشور از سوی کارگروهی ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين اشتري ظهر پنجشنبه در مراسم توديع و معارفه فرمانده نیروی انتظامي خراسان شمالي که با حضور شماری از مسئولان استاني، كاركانان نيروي انتظامي استان و خانواده هاي معظم شهدا برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالي جزو استان هاي برتر در حوزه تامين امنيت محسوب مي شود.

وی افزود: اين استان با وجود اینکه داراي مرز و قوميت هاي مختلف است اما از امنيت خوبي برخوردار بوده و وضعيت مطلوبي در حوزه امنيت دارد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به بررسی عملکرد نیروی انتظامی در استان های مختلف کشور بر اساس شاخص های مختلف، اظهار داشت: مهم ترين  منبع در ارزيابي عملكرد ناجا افكار عمومي و نظر سنجي مردم است.

وی با تاكيد بر سلامت اداري ناجا تصريح كرد: امسال در ۱۰ استان كشور سلامت اداري توسط كارگروه مجرب و علمي بررسي شد كه نتایج رضایت بخش بود.

سردار اشتری با اشاره به تداوم بررسی سلامت اداری نیروی انتظامی در استان های کشور، افزود: در خصوص سلامت اداري نیروی انتظامی خراسان شمالي فعاليت ها و اقدامات خوبي انجام داده است.

وی با بيان اين اينكه ناجا مجموعه اي است كه با تخلفات برخورد مي كند و بايد خود سالم ترين مجموعه باشد، اظهار اميدواري كرد تا پايان سال آينده درصد سلامت اداري در تمام استان ها افزايش یافته و بررسی سلامت اداری نیروهای انتظامی تمامی استان های کشور نیز انجام شود.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه انتصابات در ناجا به معناي اهداف و سياست هاي از قبل تعريف شده است، عنوان كرد: هر يك از فرماندهان جديد ناجا ادامه دهنده سايست ها و اهداف فرمانده پيش از خود هستند.

وي اقتدار و هوشياري را از مهم ترين ويژگي هاي كاركنان ناجا برشمرد و گفت: اين گروه از افراد جامعه بايد مومن، پرهيزكار، مانوس با قرآن و نماز، پاك چشم، پاك دست و مطيع قانون باشند.

سردار اشتري با تأکید بر این که می بایست مردم از حضور ناجا احساس امنيت و مجرمان نيز احساس ترس داشته باشند، تصريح كرد: با مخلان نظم و امنيت در جامعه و كساني كه به حريم شخصي افراد تجاوز مي كنند، طبق قانون و احكام قضايي برخورد مي شود.

وی با اشاره به مديريت جهادي كه از سوي مقام معظم رهبري مورد تاكيد قرار گرفته است عنوان كرد: ناجا بايد با اتكا به فرمايشات مقام معظم رهبري و با تمام ظرفيت اقدامات خود را انجام دهد و با كمترين امكانات بيشتري تاثيرگذاري را در جامعه داشته باشد.

جانشين فرماندهي انتظامي كشور در بخش ديگري از سخنان خود به اقدامات ناجا در استان هاي كشور اشاره كرد و گفت: در ۱۴ استان كشور كه وقوع سرقت در آنها بيش از ۷۵ درصد بود، قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازي شد.

وي اظهار داشت: در خراسان شمالي نيزبه جهت اهميت موضوع مبارزه با سرقت اين قرارگاه در استان راه اندازي شد كه خوشبختانه تاثير بسزايي در كاهش سرقت ها داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين مراسم از زحمات سردار صفوه الله امام وردي محمدي، فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان شمالی قدرداني و سرهنگ عليرضا مظاهري به عنوان فرمانده انتظامي جديد استان معرفی شد.

کد خبر 2420412