۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

رئیس سازمان لیگ والیبال؛

میزبانی میزان در سالن مهران منوط به تایید شورای تامین است

میزبانی میزان در سالن مهران منوط به تایید شورای تامین است

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص برگزاری دیدارهای خانگی تیم میزان مشهد گفت: میزبانی باشگاه میزان خراسان در سالن مهران مشهد منوط به تایید شورای تامین استان خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر پورحسن ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه سالن مهران مشهد شرایط میزبانی لیگ برتر والیبال را ندارد، فدراسیون والیبال با باشگاه میزان خراسان، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فرمانداری مشهد مکاتبه کرده است تا در صورت حل مشکلات این سالن، میزبانی را دو باره به این سالن برگردانیم.

وی نحوه فروش بلیت مسابقات والیبال این سالن را یکی از مشکلات دانست و گفت: باشگاه میزان در پاسخ به نامه فدراسیون والیبال قول داده است این مشکل را حل کند. اما مشکلات تنها این مورد نیست که بتوان با حل آن میزبانی را به سالن مهران داد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با بیان اینکه سالن مهران مشهد تنها یک درب برای ورود تماشاگران دارد، گفت: این موضوع از نظر امنیتی نیز مشکلاتی را ایجاد می‌کند. به همین منظور با فرمانداری مشهد مکاتبه کردیم، اما هنوز آنان پاسخ مکاتبه فدراسیون را ندادند. در هر صورت برگزاری لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد منوط به موافقت شورای تامین خراسان رضوی است.

پورحسن تاکید کرد: وقتی یک سالن با ظرفیت دو هزار تماشاگر تنها یک درب برای ورود خروج تماشاگران دارد، نیروی انتظامی هم برای حفظ امنیت آن با مشکل روبرو می‌شود و اگر در زمان مسابقات اتفاقات خاصی رخ دهد و نیاز به خروج تماشاگران باشد، مشکلات عمده این سالن خود را نشان می‌هد.

وی یادآور شد: البته سالن مهران دو درب دارد که یکی از آنها برای تردد مسئولان، تیم‌ها و مقامات در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 2430923