۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

به مناسبت هفته بسیج انجام می شود؛

تجلیل از اهالی تنیس روی میز

تجلیل از اهالی تنیس روی میز

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همزمان با مراسم اختتاميه مسابقات پينگ‌پنگ ليگ باشگاه‌های استان تهران از قهرمانان، مربیان و پيشكسوتان این رشته تجلیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جمعه هفت آذر همزمان با برگزاري مراسم اختتاميه مسابقات ليگ باشگاه هاي استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان مراسم تجلیلی نیز از قهرمانان و پيشكسوتان پينگ پنگ پايتخت برگزار می شود.

اين مراسم با حضور دكتر نژادفلاح مدير كل ورزش و جوانان استان تهران ، زارع پور رئيس فدراسيون و سایر مسئولین کشوری، ساعت 19 روز جمعه 7 آذرماه در سالن حجاب برگزار خواهد شد و پيش از آن، ميهمانان و حاضران در سالن، شاهد برگزاري 2 ديدار پاياني مسابقات پینگ پنگ لیگ باشگاه های استان تهران خواهند بود.

 برترين هاي مسابقات آقايان و بانوان ليگ پينگ پنگ باشگاه هاي استان تهران، روز جمعه جوايز خود را در حضور مهندس صدري مدير عامل شركت رايتل و يوسفيان مدير عامل شركت راك دريافت خواهند كرد.

همچنین به مناسبت گراميداشت هفته بسيج با حضور ورزشکاران بسیجی، مراسمی با عنوان هيئت عاشقان امام علي(ع) برگزار خواهد شد و از دو نفر از اعضای بسیج ورزشکاران در دو بخش بانوان و آقایان به عنوان نماینده ورزشکاران بسیجی تجلیل خواهد شد.

کد خبر 2431220

برچسب‌ها