۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷

رئیس سازمان لیگ والیبال خبر داد:

میزبانی آزمایشی میزان در سالن مهران

میزبانی آزمایشی میزان در سالن مهران

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از میزبانی سالن مهران برای یک بازی آن هم به صورت آزمایشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از محرومیت سالن مهران از برگزاری مسابقات میزان مشهد در لیگ برتر والیبال تا پذیرفتن مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال توسط کمیته انضباطی امنیتی استان خراسان رضوی، صبح امروز دوشنبه منوچهر پورحسن در خصوص محل برگزاری مسابقه میزان مشهد و تعاون گنبد گفت: با توجه به مسائل پیش امده در مسابقات میزان مشهد در سالن مهران و رفتار و ازدحام تماشاگران و نداشتن مواردی مانند درب‌های ورود و خروج کافی و فاصله نزدیک و رفتار نادرست برخی از تماشاگر نماها مجبور شدیم تا پذیرفتن مسئولیت این مسابقات و کنترل و تامین امنیت بازی توسط یکی از ارگان‌های مربوطه، از برگزاری مسابقات لیگ برتر در سالن مهران جلوگیری کنیم.

وی در این باره افزود: پس از درخواست باشگاه میزان و مذاکرات و مکاتبات فراوان با ارگان‌های مربوطه مقرر شد پیرو مصوبه جلسه کمیته امنیتی انتظامی مسابقات ورزشی خراسان رضوی ضمن انجام بلیت فروشی به میزان حداکثر 80 در صد سالن، تامین امنیت لازم مسابقه برای تیم‌ها و تماشاگران و اضافه کردن سه درب ورود و خروج و اختصاص یک درب مخصوص تیم‌ها در سالن مهران به طور آزمایشی فقط یک بازی یعنی دیدار میزان مشهد و تعاون گنبد به طور آزمایشی در این سالن برگزار شود و پس از آن با توجه به گزارشات و روند برگزاری بازی و به خصوص رفتار تماشاگران در خصوص برگزاری مسابقات بعدی این تیم در سالن مهران تصمیم گیری خواهیم کرد.

پورحسن در پایان افزود: ما با برگزاری بازی در سالن مهران مشکل نداریم. ما با عدم تامین امنیت لازم برای شرکت کنندگان و تماشاگران مشکل داریم و معتقدیم می‌بایست یک ارگان مسئولیت این مسابقه را بپذیرد. حتی خود مسئولین امنیتی استان هم با برگزاری این مسابقات در سالن مهران موافق نبودند.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: سعی می‌کنیم امسال در صورت به وجود نیامدن مشکلی مسابقات را در مهران برگزار کنیم ولی اگر کوچیکترین مشکلی به وجود آید، این سالن از میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان محروم و مسابقات تیم میزان تحت هر شرایطی در سالن دیگر مثل سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 2433750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha