۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶

حیات پور خبر داد:

علی دایی گزینه مربیگری تیم فوتبال صبای قم

علی دایی گزینه مربیگری تیم فوتبال صبای قم

قم - سرپرست تیم فوتبال صبای قم از حضور علی دایی به عنوان گزینه مربیگری تیم فوتبال صبای قم خبر داد و گفت: مهدی تارتار، مجید صالح و یکی دو مربی غیر شاغل دیگر در بین گزینه‌های هدایت صبا حضور دارند.

علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از فسخ قرارداد مرفاوی، چند مربی که در حال حاضر تیم ندارند در لیست باشگاه صبا برای هدایت این تیم قرار گرفته‌اند که علی دایی یکی از این گزینه‌ها است.

وی افزود: در مورد حضور دایی بر روی نیمکت صبا، هنوز چیزی قطعی نیست و هیئت مدیره در این باره تصمیم گیری می‌کند و مذاکرات لازم را انجام می‌دهد البته چند مربی دیگر از جمله مهدی تارتار و مجید صالح هم در بین گزینه‌های ما هستند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم درباره وضعیت خدمتی ۲ بازیکن احضار شده صبا گفت: باشگاه صبا پیگیر کار مسعود حق جو و احمد حسن زاده هست و این بازیکنان هم مدارک لازم را ارائه کرده‌اند و با توجه به آخرین صحبتی که حق جو داشته‌ام، گویا مشکل این بازیکن در شرف حل شدن است و امیدواریم وی هر چه سریع تر به تیم برگردد.

حیات پور بیان کرد: احمد حسن زاده هم وضعیت پرونده معافیت خود را برای نظام وظیفه تشریح کرده و ظاهراً ادله وی محکمه پسند و قانونی است و امیدوارم مشکل او هم هر چه سریع تر حل شود.

وی در مورد نقل و انتقالات صبا عنوان کرد: مهلت نقل و انتقالات نیم فصل تا هفتم دی ماه است و برای این که بازیکنی جذب تیم شود ابتدا باید سرمربی تیم مشخص شود و پس از تعیین سرمربی در این باره تصمیم گیری می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت محسن بیات تصریح کرد: با توجه به این که علت عدم حضور وی در تمرینات، مشکلش با کادر فنی قبلی بود، با مدیر عامل باشگاه صحبت کرده‌ام تا در صورت صلاحدید وی به تمرینات تیم اضافه شود.

حیات پور درباره مصدومیت آمبونو آچیله مهاجم کامرونی با خاطرنشان کرد: وی به تمرینات بازگشته البته در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کند اما فکر می‌کنم به بازی با نفت مسجد سلیمان برسد.

کد خبر 2435218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha