۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴

سیاسی در گفتگو با مهر:

از فدراسیون فوتبال رو دست خوردیم/ پرسپولیس بد بسته شده است

از فدراسیون فوتبال رو دست خوردیم/ پرسپولیس بد بسته شده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه در بحث تغییر رای انضباطی تماشاگران از فدراسیون فوتبال رو دست خورده است. وی همچنین می‌گوید یکی از عوامل عدم موفقیت پرسپولیس بد بسته شدن این تیم است.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس از ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با بیان مطالب فوق اظهار کرد: به هر حال بازی برد و باخت دارد. هر تیمی که بهتر بازی کند، بهتر نتیجه می‌گیرد. من چیز خاصی درباره بازی ندارم که بگویم. ذوب آهن بهتر از ما بود.

وی درباره اینکه حمید درخشان و بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند داوری در این شکست نقش داشت، تاکید کرد: خیر، من چنین عقیده‌ای ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رای سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی با حضور تماشاگران در ساعات پایانی روز پنجشنبه، تصریح کرد: ما هر کاری که می‌کنیم، برای هواداران است. جلوی هواداران را گرفتن، کار قشنگی نبود. ما رای کمیته استیناف را پذیرفته بودیم و می‌خواستیم از راه قانونی را طی کنیم تا حداقل یک بازی بدون تماشاگر باشیم. با این شرایط، هم بازی روز گذشته کم تماشاگر بود و هم بازی با فولاد بدون تماشاگر خواهد بود.

سیاسی ادامه داد: اگر هواداران ما از روز سه شنبه یا چهارشنبه می‌دانستند که بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، روز گذشته حداقل 50 یا 60 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند. در هر صورت ما از سازمان لیگ، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال رو دست خوردیم.

وی درباره صحبت‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه نتیجه داخل زمین تعیین می‌شود نه روی سکوها، گفت: من نخواستم جواب آذری را بدهم. ما هر کاری که می‌کنیم برای مردم می‌کنیم وگرنه توپ فوتبال که خودش ارزشی ندارد. مجموعه فوتبال و هماهنگی ارکان آن برای شادی دل مردم است. وقتی هوادار را از فوتبال کنار بگذاریم، دیگر چیزی نداریم. اینکه حضور هوادار در نتیجه بازی تاثیر داشته باشد یا نداشته باشد مهم نیست. مهم شاد کردن دل مردم و هواداران است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه  یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس بد بسته شدن این تیم می‌باشد، اظهار کرد: بله، قطعا یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت پرسپولیس همین است.

سیاسی تغییر حمید درخشان و کادر فنی پرسپولیس بعد از شکست در جام حذفی را رد کرد و افزود: کادر فنی فعلا تغییر نمی‌کند. درخشان با داشته‌هایش همه تلاشش را به کار بسته. اگر داشته‌هایش خوب بود بحث دیگری بود. همین بضاعت درخشان هم گاهی اوقات ناقص است.

مدیرعامل پرسپولیس با اعلام حضور قطعی کریم باقری و مهدی مهدوی کیا در کمیته فنی، درباره حضور علی کریمی هم گفت: کریمی در حال حاضر مربی تیم ملی است و حضورش در کمیته فنی پرسپولیس مشروط به نظر کی‌روش می‌باشد. اگر بشود که به صورت رسمی از کریمی در کمیته فنی استفاده خواهیم کرد، وگرنه گهگاه از وی مشورت می‌گیریم. ما مشکلی با کریمی نداشته و او هیچ وقت برای کمک به ما کوتاهی نکرده است.

سیاسی در پایان درباره جذب بابک حاتمی و سایر بازیکنان جدید هم تاکید کرد: هنوز با باشگاه سایپا برای انتقال حاتمی به توافق نرسیده‌ایم. ما کار جذب بازیکنان جدید را از هفته آینده شروع خواهیم کرد.

کد خبر 2436589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha