۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳

واکنش شجاعی به گروه‌بندی تیم امید بانوان؛

چین تایپه قوی‌ترین حریف ایران است/ مشکل انتخاب سرمربی داریم

چین تایپه قوی‌ترین حریف ایران است/ مشکل انتخاب سرمربی داریم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان درباره قرعه تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک ریو گفت: در گروه خوبی قرار داریم اما چین تایپه تیم قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق قرعه‌‎کشی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال بانوان امید ایران در گروه C مرحله نخست مقدماتی المپیک ریو دوژانیرو باید به مصاف تیم‌های لائوس و چین تایپه برود.

فریده شجاعی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در مورد حریفان تیم امید بانوان ایران، گفت: از تیم امید لائوس اصلا شناختی ندارم اما تا حدودی تیم چین تایپه را می‌شناسم و می‌دانم تیمی خوب و قدرتمند است.

وی درباره تشکیل اردوی تیم ملی و انتخاب سرمربی برای رده سنی بزرگسالان به منظور حضور در مرحله مقدماتی رقابتهای المپیک ریو اظهار کرد: نشستی را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردیم تا تصمیم نهایی برای حضور تیم ایران در این بازی‌ها گرفته شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در بخش بانوان اضافه کرد: یکی از مشکلات‌مان انتخاب سرمربی است که باید هرچه زودتر فرد زبده‌ای را برای مربیگری این رده سنی در نظر بگیریم تا در فرصت 3 ماه باقیمانده اردوهای تیم ملی تشکیل شود و بازیکنان با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

برنامه کامل این مسابقات در گروه C به شرح زیر است:
چهارشنبه - 20 اسفند:
* لائوس - چین‌تایپه

جمعه - 22 اسفند:
* ایران - لائوس

یکشنبه 24 اسفند:
* چین‌تایپه - ایران
 

کد خبر 2436814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha