۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

دانشگاه آزاد قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو شد

دانشگاه آزاد قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو شد

با پایان یافتن دور رفت رقابتهای لیگ برتر واترپلو در سال 1393، تیم دانشگاه آزاد با کسب پنج پیروزی از پنج بازی به عنوان قهرمان نیم فصل این رقابتها معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، هفته هفتم و پایانی دور رفت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر جمعه با برگزاری سه دیدار در شهرهای امیدیه، زنجان و گچساران به پایان رسید. در این مسابقات تیم‎های دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران با برتری مقابل حریفان خود جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کردند.

تیم بدون شکست دانشگاه آزاد با کسب پنجمین پیروزی پیاپی، 10 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 39 عنوان قهرمان نیم فصل را از آن خود کرد. پس از این تیم، فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت. این تیم اصفهانی با کسب پیروزی چهارم خود در پنجمین دیدار جایگاه دومی خود را تثبیت کرد تا چشم به دور بازگشت مسابقات و کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

دور رفت رقابتهای لیگ برتر واترپلو در سال 1393 در این هفته به پایان رسید و تیم‎ها پس از مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا خود را آماده حضور در مسابقات دور برگشت می‌کنند.

کد خبر 2436838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha