۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

تالیف کتاب «برنامه راه مربی پرورشی»

تالیف کتاب «برنامه راه مربی پرورشی»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از طراحی کتاب برنامه راهنمای عمل برای مربیان پرورشی خبر داد و گفت: با این کتاب از ارسال دستورالعمل های موازی وتکراری پرهیز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کفاش گفت: باید از جزیی نگری در مقوله تربیت پرهیز شود.

وی بابیان اینکه امور تربیتی جزئی از مساله تربیت است گفت: اولویت اصلی وزارت آموزش وپرورش تفکیک امور تربیتی از مساله تربیت است

کفاش با اشاره به اینکه جامع نگری در فعالیت‌های پرورشی، از دیگر سیاست های وزارتی است گفت:باید تمامی فعالیت های پرورشی ممکن ارائه شود وهر منطقه براساس ظرفیت های خاص خود از آن استفاده کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: تقویت سازمان دانش آموزی وتوسعه فعالیت های آن از دیگر سیاست های وزارت آموزش وپرورش است.

کفاش گفت: بازگشت فعالیتها وبرنامه‌های فرهنگی وورزشی به متن مدرسه از دیگر محورهای مهم سیاست های وزارت آموزش وپرورش است و بیشترین تمرکز ما بر مدرسه است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش از طراحی کتاب «راهنمای عمل برای مربیان پرورشی» خبرداد وگفت: با این کار از ارسال دستورالعمل های موازی وتکراری پرهیز خواهد شد

کفاش گفت: از سال جاری ارزیابی فعالیت های پرورشی استان ها تنها به صورت بازدید از طرح ها وابتکارات صورت انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش همچنین برارتباط خوب وموثر با ائمه جمعه وجماعت تاکید کرد وگفت: لازم است امامان جمعه، محتوای ناب تربیتی در اختیار آموزش وپرورش قرار دهند.

کفاش بر غنی سازی پنج شنبه های دانش آموزان تاکید کرد وگفت: درسال جاری در بیش از دوهزار آموزشگاه ابتدایی طرح غنی سازی در حال اجراست.

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: همزمان با اجرای این طرح، یک تیم پژوهشی در حال رصد این فعالیت هاست .

کفاش همچنین بر اجرای مطلوب اردوهای راهیان نور تاکید کرد وگفت: برای این فعالیت باید برنامه ریزی شود از این ظرفیت به خوبی برای تربیت استفاده شود.

کد خبر 2438439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha