۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳

با ناکامی برابر عقاب تهران رقم خورد/

چهارمین شکست متوالی سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال کشور

چهارمین شکست متوالی سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال کشور

قم - تیم والیبال سفیر قم با ناکامی برابر عقاب تهران، چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ دسته اول والیبال کشور متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین هفته از لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه با ادامه شکست‌های پی در پی نماینده والیبال قم پیگیری شد تا اوضاع برای این تیم بحرانی‌تر از قبل شود.

تیم والیبال سفیر قم که شروع خوبی در لیگ دسته اول والیبال کشور نداشت و این مسابقات را با ۳ شکست آغاز کرد، امیدوار بود از امتیاز بازی خانگی خود استفاده کرده و برابر عقاب نیروی هوایی تهران نخستین برد فصل را دشت کند اما در رسیدن به این هدف ناکام ماند.

در این مسابقه که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد شاگردان فرید آخوندزاده در تیم سفیر قم برابر عقاب تهران با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کردند تا در حسرت کسب امتیاز در لیگ بمانند.

در این بازی در ست نخست، تیم عقاب تهران با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ برابر سفیر به پیروزی رسید اما سفیر توانست در ست دوم در یک بازی مهیج و نزدیک با حساب ۲۶ بر ۲۴ برنده بازی باشد.

در ست سوم بار دیگر عقاب نهاجای تهران بهتر عمل کرد و این بار ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا در آستانه کسب پیروزی در این مسابقه قرار بگیرد.

در ست چهارم و تعیین کننده بازی، سفیر همانند مسابقات خود نتوانست به بازی برگردد و با شکست ۲۵ بر ۲۱ این مسابقه را هم واگذار کرد تا رویای حضور در پلی آف بیش از گذشته رنگ ببازد.

سفیر در نخستین مسابقه خود در لیگ دسته اول والیبال در قم ۳ بر یک برابر کاله جوان آمل مغلوب شد و سپس در ۲ بازی پی در پی در خارج از خانه در شهر‌های مشهد و تهران برابر میزان فردای مشهد و ملوان تهران با همین نتیجه شکست خورد.

در مرحله گروهی لیگ، تیم والیبال سفیر قم با تیم‌های میزان فردا مشهد، شهرداری نیشابور، کاله جوان آمل، ‌ عقاب نهاجا، شهرداری ۱۸ خرداد پیشوا، شهرداری جوان ارومیه، ‌ ملوان و پدافند تهران در گروه نخست قرار گرفته است.

تیم والیبال سفیر قم فصل گذشته در گروه دوم با تیم‌های فولاد عظیمی گنبد، شهرداری دزفول، مناطق نفت خیز جنوب، مقاومت شهرداری ارومیه، کاله جوان آمل، شهدای ورزش کرمانشاه و شهرداری ملکان در یک گروه قرار گرفت و در رده پنجم جدول ایستاد.

کد خبر 2441594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha