۳ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

در لیگ دسته اول امیدهای کشور/

صبای قم به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود

صبای قم به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود

قم - سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم از مصاف صبای قم و گیتی پسند اصفهان در لیگ دسته اول امیدهای کشور خبر داد و گفت: صبا به دنبال کسب ۳ امتیاز و بازگشت به جمع مدعیان صعود است.

وحید نائینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته هشتم از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور روز پنج شنبه چهارم دی ماه برگزار می‌شود و دیدار صبا و گیتی پسند اصفهان در این هفته، سومین مسابقه صبا در نیم فصل دوم لیگ امیدهای کشور است.

وی گفت: تیم فوتبال امید صبای قم از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه چهارم دی در ورزشگاه شهید حیدریان قم از تیم گیتی پسند که از تیم‌های قدرتمند این گروه است پذیرایی می‌کند و در تلاش هستیم تا با کسب ۳ امتیاز، فاصله تا صدر جدول را کاهش دهیم.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم افزود: با توجه به پیروزی ۳ بر صفر هفته گذشته صبا برابر فولاد یزد در قم و تساوی خارج از خانه برابر پتوی لاله اصفهان، تیم امید صبا در وضعیت روانی خوبی برای کسب یک پیروزی دیگر در لیگ برخوردار است و امیدوار است با پیروزی بر تیم صدرنشین گیتی پسند به رده اول یا دوم جدول برسد.

نائینی بیان داشت: با توجه به رقابت نزدیک تیم‌های حاضر در مرحله گروهی، کار ساده‌ای برای صعود در پیش نداریم اما پیروزی در بازی مقابل گیتی پسند اصفهان به ما کمک می‌کند که صعود خود را تا حدود زیادی قطعی کنیم.

وی ابراز داشت: صبا در این مسابقه بیشتر نفرات کلیدی خود را در اختیار دارد و بقیه بازیکنان این تیم از جمله نفراتی که در تیم بزرگسالان هستند، می‌توانند در اختیار حسین گنجیان قرار بگیرند.

سرپرست صبا عنوان کرد: صبا در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها در یزد به دیدار فولاد این شهر رفت و در روزی که می‌توانست برنده این مسابقه باشد به تساوی بدون گل رضایت داد و با یک امتیاز به قم بازگشت.

وی تصریح کرد: دومین مسابقه صبا در قم برگزار شد و این تیم توانست پتوی لاله اصفهان را با حساب ۴ بر یک شکست داده و در صدر جدول رده بندی قرار گیرد اما در سومین مسابقه خود در اصفهان ۲ بر یک به گیتی پسند باخت.

سرپرست تیم امید صبا ابراز داشت: صبا در چهارمین مسابقه خود در شیراز یک بر صفر قشقایی این شهر را از پیش رو برداشت و در هفته پنجم در قم برابر برق شیراز با تساوی بدون گل متوقف شد و در ‌‌‌نهایت در خانه با ۳ گل فولاد یزد را برد، اما تساوی برابر پتوی لاله کار صعود این تیم را پیچیده کرد.

نائینی خاطرنشان کرد: هدایت تیم امید صبای قم بر عهده حسین گنجیان است و صبا پس از بازی این هفته خود برابر گیتی پسند اصفهان، در چهارمین مسابقه از دور برگشت در قم برابر قشقایی شیراز به میدان می‌رود.

کد خبر 2448675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha