۴ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴

سرمربی تیم امید گیتی پسند:

فوتبال پایه ایران از عدم تخصص مربیان و مسئولان آن رنج می‌برد

فوتبال پایه ایران از عدم تخصص مربیان و مسئولان آن رنج می‌برد

قم - سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه در فوتبال ملی پایه، کار دست کاردان نیست گفت: فوتبال پایه ایران از عدم تخصص مربیان و مسئولان آن رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شیرازی پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گیتی پسند اصفهان در لیگ امیدهای کشور که عصر پنج شنبه در قم برگزار شد اظهار داشت: امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما می‌توانستیم با مدیریت بازی پیروزی را هم به دست آوریم اما شرایط بازی به سمتی پیش رفت که صبا برنده بازی شد.

وی افزود: بازیکنان صبا امروز با تجربه تر عمل کردند و باید به آن‌ها تبریک گفت ضمن اینکه ما امروز به بازی در زمین چمن مصنوعی عادت نداشتیم و عمدتا روی مصاف‌های نفر به نفر جا می‌ماندیم اما صبا که در این زمین تمرین می‌کند مشکل کمتری داشت.

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان گفت: با توجه به اینکه ۱۵ امتیاز داریم و در جمع تیم‌های مدعی قرار داریم، سرنوشتمان در دستان خودمان است و باید در ۲ بازی آینده به خصوص بازی با فولاد یزد در اصفهان تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

شیرازی در مورد شرایط فوتبال پایه کشور بیان کرد: من سابقه مربیگری در تمامی رده‌های ملی را دارم و باید بگویم امروز در فوتبال ملی پایه، کار دست کاردان نیست و آن مربی که آمده و در لیگ‌های پایه کشور کار کرده و وقت گذاشته، حقش این است که او در تیم‌های ملی باشد.

وی عنوان کرد: در چند سال گذشته در فوتبال پایه در حال پسرفت و عقب گرد هستیم و مگر می‌شود یک مربی که در رده سنی امید کار نکرده را به عنوان مربی تیم ملی امید منصوب کنیم در حالی که مربی تیم‌های ملی پایه باید آزمون پس داده باشد.

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: تیم‌های ملی پایه جای آزموده‌ها است نه جای آزمودن و ما در حال حاضر از عدم توجه به فوتبال پایه و عدم تخصص رنج می‌بریم و و می‌بینیم که یک مربی که آمده و تیم‌های نوجوانان و جوانان را اوت کرده، در تیم بالا‌تر سمت می‌گیرد.

شیرازی گفت: فوتبال پایه نباید دور همی و سرهم بندی باشد در حالی که در گذشته وقتی یک تیم قهرمان می‌شد از وی و بازیکنان تیم قهرمان در تیم‌های ملی استفاده می‌شد اما در حال حاضر فقط در حال دور ریختن سرمایه‌های فوتبالی کشور هستیم.

کد خبر 2449228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha