۴ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۰۸

گنجیان:

تیم امیدصبا به لیگ بر‌تر باز می‌گردد/ در بازی بعد صعود را قطعی می‌کنیم

تیم امیدصبا به لیگ بر‌تر باز می‌گردد/ در بازی بعد صعود را قطعی می‌کنیم

قم - سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه به صعود صبا به لیگ بر‌تر خوشبین هستم و صبا می‌تواند به لیگ بر‌تر باز گردد گفت: در بازی بعد صعودمان را قطعی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گنجیان پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گیتی پسند اصفهان در لیگ امیدهای کشور که عصر پنج شنبه در قم برگزار شد اظهار داشت: مسابقه جذابی از سوی هر دو تیم مشاهده کردیم و گیتی پسند هم با وجود اینکه بازنده بازی شد اما تیمی فیزیکی و با شخصیت بود.

وی افزود: بازیکنان ما امروز فوق العاده کار کردند و به حریف اجازه استفاده از تاکتیکی تیمی را ندادند البته ما در بازی با فولاد یزد و پتوی لاله اصفهان هم نمایش خوبی داشتیم اما در بازی با پتوی لاله با بداقبالی ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: بازی را با روش ۱-۳-۲-۴ آغاز کردیم که در زمان حمله سیستم ما به ۳-۳-۴ تغییر پیدا می‌کرد و توانستیم با استفاده از تمام فضای زمین در روزی که می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم، ۳ امتیاز بازی را به دست آوردیم.

گنجیان بیان داشت: در نیمه نخست چند اشتباه فردی باعث شد نیمه اول مغلوب شویم اما در بین دو نیمه با آرامش دادن به تیم، توانستیم در نیمه دوم بازی معقولانه ای به نمایش بگذاریم و این بازی، یکی از بهترین بازی‌های ما در مسابقات امسال بود.

وی عنوان کرد: مسابقات آینده هم برای ما و هم برای تیم‌های دیگر صبا اهمیت ویژه ای دارد زیرا بعضی تیم‌ها به دنبال راهیابی به دور دوم و بعضی به دنبال باقی ماندن در لیگ هستند اما امیدواریم در بازی آینده که میزبان هستیم تیم قشقایی شیراز را شکست دهیم و صعود خود را مسجل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم خاطرنشان کرد: به صعود صبا به لیگ بر‌تر خوشبین هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا ظرفیت صعود صبا به لیگ بر‌تر وجود دارد و بازیکنان تیم برای رسیدن به این هدف زحمت زیادی کشیده‌اند و امیدوارم در مرحله بعد هم به هدفمان برسیم.

کد خبر 2449233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha