۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

محمود خوراکچی:

شهرداری ساوه مجبور به روی آوردن به دفاع مطلق شد

شهرداری ساوه مجبور به روی آوردن به دفاع مطلق شد

اصفهان- سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: شهرداری ساوه در دیدار جمعه شب مقابل گیتی‌پسند مجبور به روی آوردن به دفاع مطلق شد زیرا بازیکنان گیتی‌پسند اجازه کار تاکتیکی را نمی‌دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خوراکچی شامگاه جمعه پس از کسب تساوی مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ما در بازی امروز، شاهد یک دیدار زیبا و هیجان انگیز بودیم و اگرچه گیتی‌پسند در این مسابقه بهتر بازی کرد، اما به هدف خود نرسید.

وی ادامه داد: ما در این مسابقه خوب ظاهر شدیم و توانستیم با دفاع مطلق، مقابل تیمی که بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه بسیاری دارد، به تساوی برسیم و گیتی‌پسند را در اصفهان متوفق کنیم که از این مسئله راضی هستم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: ما در این بازی مجبور به دفاع مطلق بودیم، زیرا با توجه به حضور بازیکنان بسیار با تجربه در ترکیب تیم گیتی‌پسند، امکان اینکه بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم، وجود نداشت و بازیکنان گیتی‌پسند این امکان را از ما گرفته بودند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در این مسابقه تلاش کردند که با تمرینات مناسب، فعل خواستن را صرف کنند و خوشحال هستم که بعد از استعفا و ماندگاری من در تیم، شرایط تیم بهتر شده و در حال حاضر روند نتیجه‌گیری مناسب شده است.

خوراکچی گفت: بدون شک ما به دنبال کسب نتیجه و ماندگاری در لیگ هستیم و در این راستا، همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که از موقعیت‌های خود استفاده کرده و جایگاه تیم را بهبود بخشیم.

وی درباره رویارویی‌اش با محمد کشاورز، رقیب او برای تصدی سرمربیگری گیتی‌پسند اضافه کرد: به هر حال در ابتدای فصل گزینه‌های بسیاری برای تصدی سرمربیگری گیتی‌پسند مطرح بودند و از این بین، تنها یک گزینه انتخاب شد که این مسئله امری طبیعی است.

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه شامگاه جمعه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 2449587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha