۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰

محمد کشاورز:

تیم فوتسال گیتی پسند فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد

تیم فوتسال گیتی پسند فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد

اصفهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: متأسفانه در هفته‌ای که تیم‌های صدرنشین به تساوی رسیدند، فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز شامگاه جمعه پس از تساوی مقابل شهرداری ساوه با اشاره به عملکرد گیتی‌پسند در این بازی اظهار داشت: بازیکنان گیتی‌پسند در این بازی، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما متأسفانه موقعیت‌های بسیاری داشتیم که از آنها به خوبی استفاده نکردیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی افزود: همه دیدند که در این دیدار، توپ و میدان در اختیار تیم گیتی‌پسند بود اما متأسفانه بازیکنان ما در بازی‌های خود، دقت لازم را ندارند و در استفاده از موقعیت‌های خود، بی‌دقت هستند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه فرصت رسیدن به صدر جدول از دست تیم ما رفت، ادامه داد: ما می‌توانستیم در این هفته با استفاده از تساوی تیم‌های صدر جدولی، چند پله در جدول رده‌بندی صعود داشته باشیم اما این اتفاق صورت نگرفت و باید به انتظار بازی‌های آینده بنشینیم.

وی گفت: به هر حال مسابقات لیگ برتر غیر قابل پیش‌بینی است و ما باید تلاش کنیم که در بازی‌های آینده خود، پیروز میدان شده و بتوانیم جایگاه تیم را در جدول رده‌بندی، ارتقا ببخشیم.

کشاورز درباره شایعاتی که مبنی بر جدایی او از گیتی‌پسند شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه به من اعتماد کرده و مرا به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرده‌اند و من تلاش می‌کنم در مدتی که به عنوان سرمربی تیم حضور دارم، تلاش خود را برای کسب نتیجه انجام دهم.

 

کد خبر 2449593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha